Väittänyt mitä? Se oli kysymys, johon et ilmeisesti osaa/halua vastata. Määritelmäsi eliitille oli huono, kun määrittelit Trumpin eliittiin sen perusteella ettei hän nouse joka aamu 5.30 raksalle. Vertaukseni työttömiin oli täysin relevantti, koska samalla kriteerillä hekin kuuluisivat eliittiin.Näin ei ole kukaan väittänytkään.^ niin ja Trumphan ei kuulu eliittiin?Trump tuli presidentiksi poliittisen eliitin ulkopuolelta.
Niin eiks Trumppi oo sellainen kansan mies.
Sellainen rakennusliittoon kuuluva perusduunari.Herää klo 05.30 joka aamu ja on raksalla klo 06.45 tekemäs mestaa kirvesmiehille.Useimmat työttömätkään eivät kaiketi herää klo 05.30 joka aamu ja ole raksalla klo 06.45 tekemäs mestaa kirvesmiehille. Kuuluvatko hekin siis eliittiin?
Oota, mä oon yhtä nerokas ja kekseliäs kuin sinä - näin ei kukaan väittänytkään
Sä et nyt kesis ymmärtänyt mun viestistäni näköjään yhtään sanaa.
Kaikki mitä kirjoitin oli huumoria ja paikkaansa pitämätöntä. Eli en ole väittänyt yhtään mitään. Siis mitä sinä väitit että minä väitin että väitit että väitin.
Laitan jatkossa sulle sulkuihin milloin saa nauraa , mikä on huumoria ja...Vitut, mä en laita sulle yhtään mitään, näin saa paremmat naurut.
Jos pulmuset on sulle liian diippii settiä ja taustanaurajista huolimatta olet vähän että " wait a minute. That cant be true" niin älä lue mitä kirjoitan.
Kiitos.
Edittiä: mihin mun pitää vastata? Sinä nyt taas väität että en halua vastata vaikka itse et vastaa, niin mihin mun pitää vastata? Vastaatko sinäkin jos minä vastaan, kunhan kerrot ensin mihin mun pitää vastata?