Pyydän anteeksi jos olen jotakin loukannut tai aiheuttanut pahaa mieltä, se ei ollut tarkoituksena. Kerroin vain että tuolla hinnalla en thaikkua mene tapaamaan. Ja olen sen hinnan tarkistanut häneltä, puolitoista puolelta tunnilta. Joskus olen joltain thaikulta hieman kysynyt hinnan tarkistusta, muilta en koskaan ole tingannut, mielestäni se on hyvien hupakointitapojen vastaista. Artikulointini oli hieman väärinpäin, kun sanoin muilta saavan puolta halvemmalla, oikea muoto olisi ollut että hänen hintansa on puolet enemmän, eli puoltoistakertainen. Lindan luonteesta en tietenkään tiedä, koska en ole häntä tavannut. Mutta en luonnetta arvostellutkaan.
Ja lepskylle voin kertoa että olen viimeisen viikon aikana käynyt kolmesti sihteerikön luona, perjantaina, maanantaina ja viimeksi tänään. Kaksi edellistä oli tsekkejä, tämänpäiväinen thaikku, joten en niitäkään mitenkään dissaa. Seuraava käynti tulee olemaan sunnuntaina tai maanantaina, kun yksi vakkari tulee paikkakunnalle. Harrastuksen aloitin 16 vuotiaana 70-luvun lopulla, ja pitkiä taukoja ei ole ollut. Rahaa on palanut jos ei ehkä omakotitalon verran, niin ainakin kerrostalokämpän arvoisesti. Rapsoja kirjoitan hyvin harvoin, ehkä muutaman rivin jos palveluntarjoaja on ollut erityisen hyvä kokemus tai tapaamisessa on ollut jotain outoa. Ei vaan ole tarvetta joka panoa netissä hehkuttaa, pillun saanti on hieman arkipäiväisempää kuin riippikouluiässä. Ja jos lepsky pitää mua jotenkin runkkarina, niin kumarran ja nostan hattua kokemuksistasi ja ahkerammasta harrastelustasi.
Toivottavasti löytyy mmuutakin kirjoiteltavaa kuin vittuilla kanssaturskille
Hyvää ja antoisaa syksyn jatkoa kaikille tasapuolisesti!