Jaahas.
Sovittiin tänään aika alkuiltaan. Kysyin osoitetta 45min ennen kun ajomatkaakin oli pelipaikoille mulla se 40min. Vartti ennen tapaamista vastasi että sori on muuta menoa. Sit kun kysyin että eikö tänään käy niin kysyi uudestaan samat kysymykset kuin aiemmin päivällä (mitä haluan, kuinka pitkään jne). Laitoin tiedot uusiksi niin ehdotti että puoli tuntia aiempaa ehdotusta myöhemmin.
Tämä sopi mulle ja ajoin perille. Asuntoa (ihan Helsingin keskustassa) oli vaikea löytää ja kun oli pari minsaa mennyt etsiessä, kyseli että tulenko ja missä olen. Sanoin että en löydä, hän soitti perään ja oli ihan kyrpiintynyt. Ei ymmärtänyt yhtään ja sanoi sen puhelimessa. Pahoittelin ja yritin kysyä vielä ohjeita mutta hän jankkasi vaan että olen päivän viimeinen asiakas ja että on väsynyt, pitää päästä nukkumaan.
Koitin vielä selittää ja etsin kuumeisesti oikeaa asuntoa mutta hän perui koko tapaamisen vedoten aikaseen heräämiseen ja väsymykseen.
Puhelun jälkeen laittoi erittäin vihaisen viestin miten haaskaan hänen aikaansa enkä enää koskaan saa ottas yhteyttä. Tässä vaiheessa olin siis jo pahoitellut tilannetta ja selittänyt selkeästi mistä asia johtui.
Lähdin ajamaan kyrpiintyneenä pois, n. 10min päästä pisti viestiä että 50e lisää niin voin tavata. Ja ihan hermona yritti selittää missä se on jne. En kääntynyt takaisin.
Keli oli kesäisen lämmin, pienellä viileän tuulen twistillä