Onhan se hieman nössöä kääntyä ovelta ilman syytä, vain siksi että iski pupu housuihin.
Siinä ei ole mitään nössöä. Tarkoituksena on, että aikuiset ihmiset tapaavat toisiaan vapaasta tahdostaan, ja että asiakas voisi tapaamisella nauttia olostaan. Molemmilla osapuolilla on oltava kiistämätön oikeus kieltäytyä mistä tahansa asiasta, missä vaiheessa tahansa, ja kieltäytymistä ei tarvitse perustella kenellekään millään tavalla. Eli vaikka olisi itse etukäteen ehdottanut anaaliseksiä, kaikesta olisi jo sovittu ja kaveri on juuri parhaillaan työntymässä persreikään sisälle, niin siinäkin vaiheessa kuuluu kieltäytyä ja lopettaa hommat, jos tuleekin sellainen fiilis, ettei haluakaan. Ketään ei palvele jyystää hampaat irvessä vain siksi, kun oli jo sovittu.
Itse suhtaudun ovelta kääntymisiin vaihtelevasti tilanteen mukaan. Minulla on tullut vastaan kaksi tällaista tilannetta.
Ensimmäisellä kerralla mies käännytti minut ovelta, koska ei luottanut minun olevan täysi-ikäinen. Olin, mutta en pystynyt todistamaan sitä hänelle. Mies korvasi minulle matkakulut omasta aloitteestaan, mutta minua kyllä vähän harmitti, kun hukkaan menneestä ajasta ei saanutkaan korvausta. Mutta en olisi odottanutkaan täyden sovitun summan maksamista, kun mies jäi vaille sovittua palvelua syystä, jolle meistä kumpikaan ei mahtanut mitään.
Toisella kerralla mies kääntyi oveltani, ja lyön vaikka vetoa, että hänellä ei ollut alkujaankaan ollut aikomuksena tulla tapaamiselle. Miehen käytös ennen tapaamista oli tosi hämyä ja epäasiallista, hän tuli paikalle rutkasti etuajassa vaikka olin kieltänyt, ja vaati tosi aggressiivisesti, että minun olisi pitänyt paljastaa henkilöllisyyteni hänelle. Hän vaati saada tietää kotiosoitteeni, mutten antanut sitä hänelle, vaan ohjasin hänet vain paikalle toimipisteeseeni samoin kuin muutkin asiakkaat. Kun menin hakemaan häntä pihalta, niin hän silminnähden säikähti, ja olen aivan varma, että hän ei ollut halunnut paljastaa kasvojaan minulle. Hän rupesi lähtemään livohkaan, ja tilanne oli kaiken kaikkiaan niin epäilyttävä, että sanoin konsultoivani tästä poliiseja. Mies palasi takaisin, tarttui minuun kiinni ja fyysisesti esti minua palaamasta takaisin sisälle. Hän rupesi tyrkyttämään minulle rahaa käteen, mutisi jotain että "oltaisko me nyt tällä sujut". En kuitenkaan ottanut häneltä euroakaan, koska mihin kuvioihin tuo tyyppi oli ikinä itsensä sotkenutkaan, niin en halunnut liata käsiäni niillä rahoilla. Hän oli pysytellyt aika hyvin anonyyminä, mutta lopulta kuitenkin onnistuin kaivamaan netistä muutaman aika sheidin jutun hänen tiedoillaan... Olisin kyllä toden teolla ansainnut tuplataksan hänen ja hänen perseilynsä sietämisestä, mutta varmaan parempi, etten koskenut niihin rahoihin.
Ovelta kääntyminen ei ole maailman vakavin asia, mutta kyllä siihen silti pitää olla joku syy. Ei voi vain kääntyä ovelta että "mun tekeeki mieli mennä nyt onkimaan mut tuun ehkä sit illalla uudestaan". Toisen ihmisen aikaa täytyy kunnioittaa.