On ollut asiakkaita, jota jännittänyt niin älysti, että kädet tärisee rahoja antaessa.Pillu pelottaa.
Uutiset:
On ollut asiakkaita, jota jännittänyt niin älysti, että kädet tärisee rahoja antaessa.Pillu pelottaa.
Minulla kääntyi kerran ovella yksi jolle olin puhelimessa äsken kertonut että tulen alaovelle tavalliset vaatteet päällä ja vaihdan heti kun päästään ylös. Hän tekstaili pettyneensä kun minulla ei ollut korkokenkiä ja tummaa huulipunaa.
Jotkut ei vaan ymmärrä miksi huora ei voi ravata rappukäytävässä minihame ja korkarit päällä 5 kertaa illassa..
Jotkut ei vaan ymmärrä miksi huora ei voi ravata rappukäytävässä minihame ja korkarit päällä 5 kertaa illassa..
Multa on paristi kääntynyt asiakas "ovelta", ja ollut kyllä ikäviä kokemuksia. Toinen sopersi vaan jotain sekavaa autonsa ikkunasta, ja toinen väitti etten ole markkinointikuvieni henkilö - en tiedä kuvitteliko hän että tulisin alusvaatteissa enkä löysässä toppatakissa talvella tapaamispaikalle. Katselin ton jälkeen hämmentyneenä kaikki kuvani läpi ja vartalo peilissä näytti kuitenkin täsmäävän.. Harmi kun yksittäiset huonot kokemukset ruukaa ainakin itsellä paljon paremmin mieleen kuin hyvät, yhtä ovelta kääntyjää kohden on kuitenkin oikeasti monta tusinaa tyytyväistä asiakasta
Multa on paristi kääntynyt asiakas "ovelta", ja ollut kyllä ikäviä kokemuksia. Toinen sopersi vaan jotain sekavaa autonsa ikkunasta, ja toinen väitti etten ole markkinointikuvieni henkilö - en tiedä kuvitteliko hän että tulisin alusvaatteissa enkä löysässä toppatakissa talvella tapaamispaikalle. Katselin ton jälkeen hämmentyneenä kaikki kuvani läpi ja vartalo peilissä näytti kuitenkin täsmäävän.. Harmi kun yksittäiset huonot kokemukset ruukaa ainakin itsellä paljon paremmin mieleen kuin hyvät, yhtä ovelta kääntyjää kohden on kuitenkin oikeasti monta tusinaa tyytyväistä asiakasta
Mjoo... Se saattaisi herättää keskustelua taloyhtiön mummojen keskuudessa?🤔 Onneksi oon niin helppo asutoiveiden suhteen, että arkivaatteista kuoriutumisen katseleminen toimii aina! 😁
Multa on paristi kääntynyt asiakas "ovelta", ja ollut kyllä ikäviä kokemuksia.Sinut tavanneena ei voi kuin ihmetellä.
Mjoo... Se saattaisi herättää keskustelua taloyhtiön mummojen keskuudessa?🤔 Onneksi oon niin helppo asutoiveiden suhteen, että arkivaatteista kuoriutumisen katseleminen toimii aina! 😁
Ja osa ei tunnu tajuavan että EI ole ok kommentoida kovaan ääneen "hassua kun sulla on tavalliset vaatteet eikä steikkarit ja korkkarit" tai kouria/yrittää suudella/läpsiä jos palveluntarjoaja joutuu noutamaan jostain. Noi jutut pitää malttaa sinne kämpän sisäpuolelle, jengi aika äkkiä tajuaa mistä on kyse jos Pertit ja Penat ei osaa käyttäytyä diskriitisti rappukäytävässä. Järjenkäyttö sallittu, mekin pyritään siihen et teidän on asiakkaina mahdollisimman huomaamaton tulla käymään niin toivoisi et huomioidaan myös toisinpäin.
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia" Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia" Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa
Ihmeellistä, kyllä mä ainakin menen tyttöä tapaamaan enkä mitään asuntotarkastusta tekemään. Ihmisiä on kuitenkin niin monenlaisia ettei kaikkien järjenjuoksuja vaan voi mitenkään ymmärtää...
Tsemppiä Kilke. Meitä miehiä on moneen junaan. Todennäköisesti ko miehellä on aika suppea elämänkatsomus/elämänkokemus. Mitenkähän olisi tapaaminen muuten sujunut jos olisi jatkunut.Elikoista toki aina varoitan että allergikko osaa ottaa vaikka antihistamiinia mukaan tai olla tulematta. Pitää kyllä aika suojattu elämä tosiaan olla ollut jos mun asunto on ennennäkemättömän kamalan kaaoksen vallassa.. Joo, onhan täällä tällä hetkellä sekalaista sälää vähän ympäriinsä, eläinten leluja ja käsipainoja lattioilla, imuri poikittain eteisessä, epämääräisiä kangastilkkuja tasoilla sekä koulutarvikkeet siroteltuna pitkin poikin. Ei kääntyjä sinänsä väärässä siitä kaaoksesta ollut. Mut kyllä mä ainakin oon nähnyt paljon pahemminkin entropian valtaamia asuntoja ja usein jopa viihtynyt niissä. Oon jotenkin ajatellut että riittää kun on puhtaat petivaatteet ja paikka missä panna, puhdas pyyhe varattuna, roskia vain roskiksessa ja sen verran puhdasta että kehtaa kengät riisua ja pintoihin koskea
Lemmikkieläimistä on syytä varoittaa, se on selvä. Allergiat ym.
Mutta ei muuten.