^ Pätee myös miehiin. Mihilläkin on oikeus sanoa EI ihan missä vaiheessa tahansa.
Uutiset:
^^ Jos varaa ajan ja vastaanottajapuolella asiat on kunnossa, niin kääntyminen on vähintäänkin kyseenalaista. Palveluntarjoaja on varannut sinulle ajan ja laittanut itsensä vastaanottokuntoon. Eli tehnyt kaiken tarvittavan tuloasi varten. Kääntymiselle on oltava aika selvä peruste.Mitä tapahtui "minun keho, minun valinta" -mantralle?!
Jos sitä ei ole, niin kääntyäkkin saa - mutta ennen poistumista on kyllä kaivettava kuvetta.
^ Naisten mantra ja ei sille mitään ole tapahtunut.Onnea valitsemallesi tielle!
Kuvetta kaivamalla kompensoidaan sopijaosapuolta jos asiakas peruu sopimuksen vaikka toinen osapuoli on ehdot täyttänyt. Fiksua puhetta, en näe tässä ongelmaa.Oma lompakko, oma valinta.
^ Niin, niin naisten mantra kuten sanoin ja tottahan toki SINULLA on oikeus käyttää sitä!Tietysti on, olenhan MIES. Koita sinäkin sellaisena pysyä!
Sopimuksiin monesti liittyy purkamissakko mutta ei ikinä ilman että siitä on sovittu.
Palvelutyön keskeyttäminen
Kuluttaja voi keskeyttää virheettömästi suoritetun palvelutyön ennen työn valmistumista, mutta yritykselle on korvattava aiheutuneet työkustannukset ja maksettava vahingonkorvaus sopimusrikkomuksen vuoksi.
Jos kuluttaja keskeyttää virheettömästi suoritetun palvelun ennen sen valmistumista, on yritykselle maksettava:
jo tehdystä työstä sovittujen hinnoitteluperusteiden mukaisesti.
työn keskeyttämisestä aiheutuvista toimenpiteistä, esimerkiksi auton siirtämisestä pois korjaamotiloista tai työvälineiden ja materiaalin kuljettamisesta pois.
sellaisen materiaalin hankkimisesta, jolle ei ole muuta käyttöä yrittäjälle.
kohtuullinen korvaus saamatta jääneestä voitosta.
Jos kuluttajalla on painavia syitä olettaa, että suorituksessa tulee olemaan virhe, työn voi keskeyttää ja sopimuksen purkaa. Keskeyttämisen perusteena voi olla esimerkiksi se, että tehty työ on niin puutteellista ja taitamatonta, että lopputuloskin olisi ratkaisevasti virheellinen. Tällöin sopimus puretaan työn loppuosan osalta ja yritykselle on maksettava virheettömästi tehdyn työn osuus.
^ Niin, niin naisten mantra kuten sanoin ja tottahan toki SINULLA on oikeus käyttää sitä!Tietysti on, olenhan MIES. Koita sinäkin sellaisena pysyä!
Multa kääntyi äsken asiakas eteisessä, ilmoitti vaan ettei "ole ikinä ollut tälläisessä kaaoksessa" eikä "vastannut odotuksia" Tuli kyllä taas tosi paha mieli. Onhan mulla juu aiha boheemi ja kaiken maailman projekteja täyteen ahdettu kämppä, muttei täällä mitenkään saastaista ainakaan mielestäi ole Imuroin ja tamppasin matotkin ennen herran tuloa.. Kyllähän tässä silti kotihäpeää pukkaa
Onko toi ovelta kääntyminen nyt niin vakavaa, että siitä täytyy mielensä pahoittaa tai väitellä. Senkun siirtyy seuraavaan, huorat ja panijat ei meinaan ihan heti lopu. Molempien aikaa tieteskin tuhlataan, riittävät paikkansapitävät tiedot on ostajan ja myyjän etu.
No sitten asia on erikseen ne oveltakääntyjät, mitkä tulee vaan kurkkaamaan, miltä ihka elävä huora näyttää ja jotain punaisena mutisten karkaavat ovesta ulos. Tiedä kysytäänkö muilta, mutta on minulta kysytty, saako tulla ensin vaan katsomaan tai vähäksi aikaa ja sitten maksaa, jos alkaa panettamaan No vittu ei saa
"Jos vedän ulos just ennen laukeamista, niin tarviiko silloin maksaa? PS. Olen komea ja mulla on iso. Voitko maksaa mulle? No, olen toosi reilu ja saat ilmatteeks. Kaikki huorat tykkää kun olen mies joka osaa pitää puoliani!"
Lainaus Kilpailu ja KuluttajavirastoltaSeison korjattuna
"Jos vedän ulos just ennen laukeamista, niin tarviiko silloin maksaa? PS. Olen komea ja mulla on iso. Voitko maksaa mulle? No, olen toosi reilu ja saat ilmatteeks. Kaikki huorat tykkää kun olen mies joka osaa pitää puoliani!"
En olenkaan enne tullut ajatelleeksi! Jos 1h tapaamiseen sisältyy max.2 laukeamista ja laukeaa vain kerran, niin voiko silloin pyytää puolet rahoista takaisin? 😱
.... riittävät paikkansapitävät tiedot on ostajan ja myyjän etu....
Onko lemmikkejä (En halua panna sillä ajatuksella, että jokin mastiffi tulee milloin vain nuolemaan persereikääni)No et tietenkään, mutta käviskö Rottweiler?