Ooh, paras ja kiinnostavin aihe ja ilahduttaa kuinka moni maksuseksin tarjoaja on jakamassa tietoutta sitä janoaville! Ansaitsisitte jonkin kansanvalistuspalkinnon!
Itse muistan vielä yllättävän hyvinkin sen hetken, kun löysin klitorikseni. En ollut vielä lainkaan kiinnostunut pojista, yhdynnästä tai muusta partnerin kanssa tehtävistä seksijutuista puhumattakaan, mutta jostain vain tuli ns. pakottava tarve laittaa kätensä pikkuhousuihinsa ja alkaa koskettelemaan tuota tiettyä kohtaa jalkovälissäni. Ihan kuin se olisi kutsunut kiinnittämään itseensä huomiota. Olin tuolloin 13- tai 14-vuotias. Klitoriksen koskettaminen tuntui hauskan kihelmöivältä ja kun sitä jatkoi, alkoi tuntumaan jännää paineen tunnetta. No eihän siinä mennyt montaakaan minuuttia, kun tapahtui purkautuminen. Vartaloni nyki, jalat tärisivät. Mikä on tämä ihana, ennenkokematon tunne? Haluan lisää! Siitä se sitten alkoikin, säännöllinen itsensä hyväily ja oman vartalonsa rakastaminen. Klitoris on henk.koht. edelleen tärkein ja varmin väylä nautintoon.
Mä tykkään klitoriksestani ja se on herkkääkin herkempi. Pystyn saamaan orgasmin ilman stimulointiakin mielikuvien voimalla nopeasti. Yksi kerta ei riitä, vaan useampi menee ihan heittämällä, eikä tämä ole mikään mainos, jos joku sellaista epäilee.
Nyt alkoi sannahunaja ja Hottis puuma kiinnostamaan!
Vinkki 1: kannattaa muistaa, että se klitoriksen pää on tosiaan vain sen pää, eli valtaosa nautintoelimestä on piilossa siellä häppäreiden alla
Vinkki 3: klitoriksen jalat on samaa kamaa kuin sun peniksen varsi eli paisuvaista, eli niiden hierominen tuntuu keskimäärin aika kivalta, ja koska tosi harva tajuaa tätä, saatat saada irtopisteitä, jos tajuat
Kiitos ohjeista! Näistä voisi tehdä 6 vinkin huoneentaulun
Nuo 1 ja 3 ovat askarruttaneet jo pitkään, minulle ei ole selvinnyt missä kohtaa siellä ne nautintoelimen piilossa olevat lonkerot menevät? Hyvä kun onnistuisin löytämään kaikilta sen 'näkyvän' osan
Kun sitä kokemattomuuttaan hivelee varmuuden vuoksi joka puolelta (ja kun se koko lantionseutu on niin IHANA aivan kaikkialta!), niin jonkun pt:n kanssa osuu välillä oikeisiinkin kohtiin
Ja ehkä siihen saa hieman edgeily-meininkiä kun ei ole koko ajan saman kohdan kimpussa.
Perkele kun alkaa tekemään mieli!
En usko et yksikään nuoleva mies haluaa teitä satuttaa vaan yleensä pointti on päinvastoin.
Todellakin! Oi se hetki kun nainen neuvoo mikä tuntuu hyvältä!
Olen saavuttanut luottamuksen, että kanssani rentoutuu, tuntuu hyvältä ja nainen haluaa nauttia kanssani. Ollaan matkalla syvempiin vesiin!
Ja sekin on tullut opittua, että klitatkin ovat yksilöitä, kuten kantajansakin. Toiset tarvitsevat hyvin hellää kosketusta, toiset vähän kovempaa painetta ja nopeampaa tahtia. Tuon oppimiseen meni kyllä pitkä aika. Mutta ihan voin tässä julkisesti kehua, etten muista montaa kumppania, joka ei tuolla stimulaatiotekniikalla olisi omaansa saanut, olipa raha vaihtanut omistajaa tai ei. ”Uuuuh, lähtee kohta kynnet varpaistaaahhh...” on ehkä parasta, mitä mies voi kuulla. Tosin silloin ois varmaan pitänyt pyytää puolet seteleistä takaisin
'On pimeä korpi ja kivinen tie', mutta tuolle polulle menossa hitaasti mutta varmsti! Oppia löytämään useamman kanssa ne namuset nyanssit.
Toivottavasti löytyy paljon ihania enkeleitä jotka 'vierellä käy'
Näin iäkkäämmälle äijälle, joka ei ole koskaan ollut kylän kuuluisin panomies, molemminpuolisen intohimon ja nautinnon hetket upean pt:n kanssa ovat kuitenkin harvinaista herkkua ja sellaista ilotulitusta ja mannaa taivaasta, että ei tulisi mieleenikään pyytää seteleistä takaisin, päinvastoin!