Ärsyttävää kun kevä tekee tuloaan. Tai ei se kevät ärsytä vaan se että mun tirppa alkaa heräilemään. Minua on panettanut kuukauden aikana jo kaksi kertaa. Ihan kamalaa.
Uutiset:
Ärsyttävää kun kevä tekee tuloaan. Tai ei se kevät ärsytä vaan se että mun tirppa alkaa heräilemään. Minua on panettanut kuukauden aikana jo kaksi kertaa. Ihan kamalaa.
Jäänösverot, mätkyjä tuli oikein tuntuvasti joten loppuvuosi sitten eletäänkin ihan kädestä suuhunkituuttaminen on tuttua,perkeles, piti viime kuun lopussa reilulla kymppitonnilla pitää verottajaa hyvänä alvien muodossa,vuosi verotuksessa on se huono puoli,että talvella tehään yhteenveto missä sitten näyttääkin,että hyvin on mennyt ja maksappa äijä kiltisti alvia,mut siinä on vaan sellanen seikka, et joulukuussa on isot juhlavan kokoiset lainojen lyhennykset,seuraavan vuoden tuotantopanosten maksut,polttoaine laskuja,toisten urakoitsijoiden kanssa hoidetaan välit selväks(aika usein ite jään maksun puolelle) ynnä muuta kaikkea menoa, niin ei sitten helmikuussa oikein rahaa löydykkään,pakko oli yritystiliin liittää syksyllä limiitti että selviää jotenkin, on vaan sellainen mieli, että oon epäonnistunut, mutta kaikki on niin vitun kallista nykyään ja kuitenkaan tällä alalla ei omia taksoja voi riittävästi nostaa taikka muuten työt loppuu ja siitä että suurella vaivalla on viljaa saanut kuivurille siiloihin ja rupeat sitä sitten kaupalle tarjoamaan,en kehtaa edes enempiä raapustella,suojellaan omia verisuonia liialliselta paineelta.
Ärsyttää kun tuli veroehdotus ja mätkyjä 900€! 🤬 Täytyy säästää ja käydä vähemmän hupakoissa! 👀