Välineurheilin
Uutiset:
Maaginen 50-kilon raja rikkoitui tänä aamuna lisäpaino leuanvedossa ja jopa kirkkaasti...55kg...oman painon ollessa noin 90-kiloa. Kymmienisen kiloa olen tiputellut noin puolenvuoden aikana ja tuntuu hyvältä. Tästähän kohta voisi mennä jo kisaamaan ikämiehiin, kun kuitenkin kuusikymppiä on vuoden päästä mittarissa.loistava suoritus!
Kiitos Karvakolli Lifti. Kyllähän se työtä vaati, mutta mikäpä ei vaatisi. Vähän elämänsuolaa itselleni. Voimailu jotenkin sopii mielelle varsinkin, jos on pahaa taipumusta synkkyyteen / masennukseen. Muistan joskus jopa lukeneeni siitä artikkelikin.Maaginen 50-kilon raja rikkoitui tänä aamuna lisäpaino leuanvedossa ja jopa kirkkaasti...55kg...oman painon ollessa noin 90-kiloa. Kymmienisen kiloa olen tiputellut noin puolenvuoden aikana ja tuntuu hyvältä. Tästähän kohta voisi mennä jo kisaamaan ikämiehiin, kun kuitenkin kuusikymppiä on vuoden päästä mittarissa.loistava suoritus!
Se on juurikin näin että tietylle mielenlaadulle voimailu on....no sanotaan nyt suoraan - parempaa kuin paneminen.Kiitos Karvakolli Lifti. Kyllähän se työtä vaati, mutta mikäpä ei vaatisi. Vähän elämänsuolaa itselleni. Voimailu jotenkin sopii mielelle varsinkin, jos on pahaa taipumusta synkkyyteen / masennukseen. Muistan joskus jopa lukeneeni siitä artikkelikin.Maaginen 50-kilon raja rikkoitui tänä aamuna lisäpaino leuanvedossa ja jopa kirkkaasti...55kg...oman painon ollessa noin 90-kiloa. Kymmienisen kiloa olen tiputellut noin puolenvuoden aikana ja tuntuu hyvältä. Tästähän kohta voisi mennä jo kisaamaan ikämiehiin, kun kuitenkin kuusikymppiä on vuoden päästä mittarissa.loistava suoritus!
Saapahan kiskottua itsensä sängystä ylös helpommin, kun om millä vetää....