Kävellen kaverin luona käymään ja takaisin kotiin.
Uutiset:
^Tuo näyttää tutulta Tsemppiä olkapäiden kanssa, jos ne kestää kehitys on taattua !Tänx! Arvuuttelin aamu neljältä että kumpi starttaa, ... vai bulgarialainen. Juuh +5min palautuksilla, yli tunti tuohon menee. Olkapäitä tuossa vähän arvuuttelin, mutta toivottavasti painonnosto on tuonut liikkuvuutta ja tukimassaa. Ajattelin myös pumpata kahdesti viikossa taka - sivu ja etuolkapäät kevyillä painoilla +25 toiston sarjoja. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta Nyt viinakauppaan ....siis ihan vaan ettei vanhan luita kolota Ei saatana, mun piti sitä seksiä harrastaa. Meinasin unohtaa koko homman kun pp ja viina kiinnostaa enemmän.
Olin tunnin lenkillä tänä aamuna. Puntarin mukaan painoni on pudonnut 5 kiloa viime Toukokuusta.Toi on hyvä tahti pudottaa, jotta se olis pysyvää. Yleensä olen sitä mieltä että kunnon kohotus on tärkeintä, se painoa putoaa sitten siinä ohessa niinku sivutuotteena liikkumisen ja sitä tukevan ruokavalion kautta.
Kiva välillä höpistä hänen kanssaan ja sivusilmällä seurata myös. On, on nainen tikissä.