Kiitti kaverit, tuo kukkajuttu meinasi pilata kaiken mutta onneksi lähetti toi nekin kotiovelle. Voittajafiilis ja sydämet heille joille ne kuuluu, näinhän se menee...
Uutiset:
Askelmittari sanoo 102 askelta. Tein ennätykseni. Piti yksi reissu jääkaapille jättää ja se oli siinä...
On tiukka😁
Aamyöllä umpipimeässä Vaari hortoili kankkusessa salille. Tajusin vasta salilla että mulla on tämä ihanuus edessä +2.5kg lisäyksillä. Tunnustan että oli aika raskasta mutta tekniikka oli priimaa. Se teki iloiseksi.Tällä mentiin aamu viideltä ja taas 2.5kg lisää romua. En tajua. Oli niin helvetin helppoa. Vedin siihen päälle käspain 3x25 taka, sivu ja etuolkaapäät. Sitten ei ollut enää helppoa.Tämä mutta taas 2.5kg lisää rautaa joka sarjaan.Tänään se "ihanuus" alkoi. Eli Neuvostoliittopenkki.
8x60%
1x95%
7x67%
2x90%
6x70%
3x85%
5x72%
4x80%
3x78%
2x82%
1x88%
Tämä mutta +2.5kg joka sarjaan lisää.
Outoa, kevyin ...pena ever -jos maassa ois kahvat nii nostaisin-
^ Lifti on todellinen teräsvaari mutta en ehkä suosittelisi menemään salille kankkusessa.Juu ei missään nimessä kankkusessa salille! Paitsi mun on vähän pakko. Tytöt juottaa joka päivä humalaan. No eilinen oli poikien vika ja Vaari on aina syytön. Heräsin kahden KARJUN keskeltä. Pistin kaffet KARJUILLE tippumaan ja kaameessa kanuunassa salille:
AMG oli tänään vauhdissa. Mulla taas oli omaa kivaa liikenteessä.Jaahas, pitäisikö huomenna ottaa musta jatke peffan alle 🤔
Oli aika rankat treenit Helsingissä tänään. Hiki virtasi ja dojon puntari näytti että paino on jälleen tippunut.Hienoa Jani!!! 💪🏾👍