^ That's the spirit!
Voi lämmin kiitos, sinä ymmärrät mikä vimma ja toive kirjoituksessani on.
Olin teininä kilpauimari, joten uimahalli on mulle tuttu ja rakas ympäristö. Ekan kerran kun menin Keravan, tiedoksi siis Uusimaa, uuteen tai perusteellisesti uudistettuun uimahalliin, uin. Aika vähän, vaan parisataa metriä kun mun normi on 2000 metriä. Kolari.
Halusin olla itselleni hellä. Palatessani altaalta naisten puolelle näin jotain aivan uskomatonta: iso allas, lasit ympärillä ja valtava screeni jossa joku näytti liikkeitä. Seisoin varmaan suu auki pitkään.
Sitten hiffasin että skriinillä pyörii vesijumppavideo. Menin kokeilemaan. Äkkiä huomasin että video oli huippuluokkaa, ja jokainen altaassaolija pystyy ihan itse päättämään millä voimalla liikkeet tekee. Onko tassut pohjassa, pohja tavoitettavissa vaiko täysin veden varassa.
Olin aivan myyty.
Nyt uimahalli on kiinni.
Mua kiinnostaa, onko tällaiset huippujutut yleisiä, että on iso allas, jossa korkeuseroja ja valtava skriini, jossa erinomainen vesijumppavideo?
Onko Keravan uimahalli paras Suomessa, poislukien 50 m altaat? Kerava taitaa muutenkin nostaa nokkaansa, ja sen Keravalle suon.