Kävellen paikasta toiseen.
Uutiset:
^ Yritin kyllä sun perässä uida mutta en pysyny, jäin sitten rannalle katselemaan
Joo minua ei kyllä marraskuussa järveen saa. Hyi hemmetti! 🥶
Älä nyt oo tollanen. Aina on hyvä sää pikkusen pulahtaa 😁😘
^ Yritin kyllä sun perässä uida mutta en pysyny, jäin sitten rannalle katselemaan
Joo minua ei kyllä marraskuussa järveen saa. Hyi hemmetti! 🥶
Älä nyt oo tollanen. Aina on hyvä sää pikkusen pulahtaa 😁😘
Ihan kaikkeen minäkään en suostu!
Sähköskuutilla.
, menitkö lujaa? matkalla hupakoihin?
Sähköskuutilla.menitkö lujaa?
Ajelun hinnoittelu on minuuttipohjainen, eli nuuka ajaa vain täysiä vaikkei olis kiire
Aivosoluni liikkuvat parhaillaan ja yrittävät jäsentää selkeämpää maailmankuvaa ja yleistettävää eri teorioihin pohjautuvaa selitysmallia ihmisen psykologisesta kehityksestä, mielenterveydestä ja viimeisimpänä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä tenttimaratoonina syteen tai saveen, kognitioita eli mielensisäisiä prosesseja. Selkeästi psykologin vikaa, kun haluttaa entistä enemmän hakata päätä seinään, lisätä tiedon tuomaa tuskaa enkä kuuna päivänä tajua lopettaa.
Ja vaikka välillä tulisi jopa hylsyjä ennen kuin uusinnoissa korotetaan tenttiarvosanaa, niin silti:
Ihan vitun kiinnostavaa oppia uusia asioita riippumatta siitä, millä taitotasolla opittujen asioiden todistaminen tenteissä tällä hetkellä on. Kymmeniä tunteja viikossa aivosolujen liikehdintää, mukaan lukien tilastotieteen eikun -taiteen viime viikkojen hallitseminen joka viikkotehtävässä, muistiinpanoja perse penkissä esseen tekoharjoituksilla kuorruttaen ja muuta itsenäistä opiskelua kotona ei tee minusta tyhmää eikä liioin arvosanat pysty sellaista väitettä tukemaan, koska itsetuntoni ei rakennu sentään niiden varaan. Paitsi silloin pystyvät tukemaan, kun ne saa viilattua riittävän hyviksi tukemaan entistä paremmin psykologista selitysmallia siitä, että olen edes vähän paremmin perillä ihmisten yleisimmistä masennuksen ja ahdistuksen aiheista milläkin ikäkaudella sekä siitä, mitkä aivoalueet vitutuksen tai iloittelun työstämiseen osallistuvat aivotutkimuksen ja aivokuvantamismenetelmien mukaan.
Mikään ei syö minun motivaatiota, vaan ennemminkin haasteet kasvattavat ja ongelmanratkaisukeinojen etsimisen saa minut vain entistä valppaammaksi ja aivosoluiltaan plus muuten entistä enemmän liikkeelle. Häviäjät pelkää hävitä, mutta voittajat eivät pelkää uusia oppimiskokemuksia!
Voin siis sanoa, että jokin minussa liikkui tai pikemminkin liikutti ja liikuttui tänään(kin), ja minulle saa nauraa, koska nauran jo valmiiksi itse itselleni, varsinkin jos välillä vähän mokaa ja sekin on tervettä, koska muutkin mokaa...
Pyörin satulatuolilla ympyrää työpisteelläni 😆
Huusitko samalla "wiiiiiiiiiiiii-wiiiiiiiiii"