Mua jostain syystä kiinnostanut kyseiset palvelun tarjoajat, onko vaivan arvoista. Käyttävätkö he kuitenkin kumia? Vai onko heillä hällä väliä asenne. Millainen on tunnelma vai mennäänkö liukuhihna tyylillä?
Uutiset:
Viro oli turskan paratiisi 30 vuotta sitten. Tänä päivänä virolaiset naiset ovat eurooppalaisia jopa enemmän kuin virolaiset miehet. Tämä luo jännitteitä Virossa, mutta se ei auta suomalaisen miehen saantia.
Virossa on huoria. Kovin moni on narkkari tai niitä menneisyyteen jääneitä. On myös nuorempia, mutta he ovat kuten huorat Suomessa. Välillä jopa vaativimpia ja kalliimpia.
Viron tytöt ei tykkää katsoa silmiin nussiessa. Tää on oudon yhdistävä tekijä heissä tai sitten mulle on vain sattunut ei silmiin katsojat.
... Mutta mitään merkittävän suurta eroavuutta, vaikka muihin eurooppalaisiin naisiin ei huomaa. Jokainen nainen on kumminkin yksilö, joten mitään yleistettävää termiä, joka kuvaisia tyhjentävästi suurin osaa virolaisista naisita ei ole. Virolaisista hupsuista on n=1, ja se oli aivan erittäin mukava kokemus ja leidi.
Nii'i, kiinnostaa vieläkin. Osaisitteko antaa suosituksia, kellä käynti voisi olla hyväVaikea antaa suosituksia, kun et edes kerro minkälaista virolaista haet.
... Mutta mitään merkittävän suurta eroavuutta, vaikka muihin eurooppalaisiin naisiin ei huomaa. Jokainen nainen on kumminkin yksilö, joten mitään yleistettävää termiä, joka kuvaisia tyhjentävästi suurinta osaa virolaisista naisita ei ole. Virolaisista hupsuista on n=1, ja se oli aivan erittäin mukava kokemus ja leidi.
Keski-Euroopan vaikutteet näkyvät myös geeneissä, kun Virossa oli kartanoissa käytössä saksalaisen isännän ensimmäisen yön oikeus. Kun alustalaiset, maarahvas, avioituivat, oli kartanonherra hääyönä ensimmäisenä morsiamen kanssa. Mahdollinen jälkikasvu jäi sitten alustalaisten perheen kasvatettavaksi.
Itselläni on virolaista ja viron venäläisistä palveluntarjoajista hyviä ja huonoja kokemuksia. Hyviä keskusteluja olen siellä käynyt.