Hörpin aamukahvia ja yritän pidätellä nauruani, toistaiseksi olen siinä onnistunut huonosti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Makaan sohvalla ja katton subilta elokuvaa Koko potti. Heti alkumetreillä kiinnitin huomiota Amanda Peetin törröttäviin nänneihin jotka pisti kivasti esiin paidan läpi
Teen ruokaa päivän juhliin. Uunit huutaa hoosiannaa ja minä lepään jo.
Kiireinen päivä mutta silti havahduin haaveilemasta. En osaa sanoa haaveilinko siksi kun on olevinaan kiire mutta kaipasin alitajuisesti taukoa vai haaveilinko siksi ettei mulla taida ollakaan kiire ja aikaa on tehdä vaikka mitä...