”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
^ No annas aihe tänne, niin me kirjoitetaan se valmiiksi.
Tehdään siitä ketju ja väsätään kimpassa. *Lifti korkkaa viskipullon*
Edittiä: Itse ketjun aiheeseen - Odotan = Nyt kun mulla on kyrpä palleja myöten nielussa. Jännityksellä odotan että a) nieleekö b) sylkeekö vai c) " tämä narttu puree"
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2021, 22:41:57 kirjoittanut Lifti »
Vedän simmut kiinni onnellisena siitä että sain maailmalta ostamani erilaiset shakkilaudat takaisin ja kirjankin olivat tallessa. Ja Thaimaasta minulle tuotu kaljan kylmäkotelo oli tallessa.
Yritän kieltää sen tosiasian että rakastuin kaksi minuuttia sitten. En tiedä sen nimee, eikä olla koskaan tavattu, mutta multa lähti jalat alta kun näin sen puppy eye-ilmeen. Blindspot akka...mitä menit tekemään.
Pillulla mua ei voi pelata enää mutta puppy eye...heti viedään.