Nussin.
Uutiset:
Ompelen vapun kunniaksi suunnilleen äitini ikäisellä luotto-singerillä alasti talla pohjassa, sormet nuppineuloista verillä ja pari palovammaa siellä sun täällä silitysraudan kanssa sähläämisestä. Kämpässä kaavoja, langanpätkiä ja liituja kaikkialla, kankaita kaivettuna sinne sun tänne ja keittiön pöydällä ehkä sata nappia. Oon kyllä hirmu hyvä synnyttämään "luovaa" kaaosta ja ennennäkemätöntä epäjärjestystä, pitääkin lisätä CV:n taito-osioonJuu, nyt kuuluu hyvin. Mä yritän meinaa siivota. Rojut vaan siirtyy metrin etelään, itään, lounaaseen, koiliseen ja palaa pohjoiseen.
Ompelen vapun kunniaksi suunnilleen äitini ikäisellä luotto-singerillä alasti talla pohjassa, sormet nuppineuloista verillä ja pari palovammaa siellä sun täällä silitysraudan kanssa sähläämisestä. Kämpässä kaavoja, langanpätkiä ja liituja kaikkialla, kankaita kaivettuna sinne sun tänne ja keittiön pöydällä ehkä sata nappia. Oon kyllä hirmu hyvä synnyttämään "luovaa" kaaosta ja ennennäkemätöntä epäjärjestystä, pitääkin lisätä CV:n taito-osioon