Kömmin peiton kanssa sohvalle ja taidan hieman ummistaa silmiä 😴
Uutiset:
^ Olen ylpeä sinusta *Vaari halaa ja antaa suukon poskelle*
Kiireetön tekeminen on kyllä huippu mukavaa askartelua. Varsinkin kun saa tehdä työvaiheen loppuunasti eikä tarvitse "sykkiä" joka ilmansuuntaan ja tehdä vaan vähän päin vittua jokainen juttu kiireessä.
Hyvä. Vaarikin juo vain kirkkaita töissä. Kaljaa sitten vasta töiden jälkeen! Noooo, okei lounastauolla menee kirkkaan lisäksi iso nelonen.^ Olen ylpeä sinusta *Vaari halaa ja antaa suukon poskelle*
Kiireetön tekeminen on kyllä huippu mukavaa askartelua. Varsinkin kun saa tehdä työvaiheen loppuunasti eikä tarvitse "sykkiä" joka ilmansuuntaan ja tehdä vaan vähän päin vittua jokainen juttu kiireessä.
^ Se on just niin. Ja yllätys yllätys, valmistuu vielä nopeemmin. Pitää sen verran henkseleitä paukutella, että ne tunnit mitä oon käyttäny, nii olis poikasilla pää märkänä. Sen minä pidän, että tehdessä en juo kaljaa, mutta sitten töiden jälkeen..
Uusimmassa Arman Pohjantähden Alla sarjan jaksossa oli myös edistyvä rakennusprojekti....ihan rauhassa oli saanut rakentaa omakotitaloa Kouvolaan yli 30 vuotta...homma on vieläkin pahasti kesken.
Uusimmassa Arman Pohjantähden Alla sarjan jaksossa oli myös edistyvä rakennusprojekti....ihan rauhassa oli saanut rakentaa omakotitaloa Kouvolaan yli 30 vuotta...homma on vieläkin pahasti kesken.Kouvolassa tehdään pisan tornia...sieltä päin kun olen kotoisin niin veikkaan että se omakotitalo on homeessa ennen kuin se valmistuu. Lopulta tontti myydään ja ilmoituksessa lukee - tontti + homeinen yksneljäsosa omakotitalo nyt 45 000€
Hyvä. Vaarikin juo vain kirkkaita töissä. Kaljaa sitten vasta töiden jälkeen! Noooo, okei lounastauolla menee kirkkaan lisäksi iso nelonen.^ Olen ylpeä sinusta *Vaari halaa ja antaa suukon poskelle*
^ Se on just niin. Ja yllätys yllätys, valmistuu vielä nopeemmin. Pitää sen verran henkseleitä paukutella, että ne tunnit mitä oon käyttäny, nii olis poikasilla pää märkänä. Sen minä pidän, että tehdessä en juo kaljaa, mutta sitten töiden jälkeen..
^kannattaa katsoo se pätkä. 30 vuoden jälkeen siellä ei ollut edes vesikattoa tehty. Nyt vissiin päässeet sopimukseen kaupungin kanssa tontin myymisestä...hämmentävä keissi.