Vastasin juuri tekstiviestiin, jonka eräs vanha vakkarini kertoi olevansa huudeilla lauantaina ja sunnuntaina. Sunnuntaina kuiva kausi päättyy.
Uutiset:
Kysyin julkisen sektorin hammaslääkäriaikaa, puolikiireellisille löytyy joulukuulle aikoja, normiaikoja ei löydy tälle vuodelle.
Liekö kaikki hammashoitajat olleet jäljityspuolella kun jonot aikas kiitettävät...
Mä sain varattua peruutusajan. Nyt sitten köllötelläänkin sohvalla ja ikenet huutaa hoosiannaa putsauksen jäljiltä. En taida jättää ihan yhtä pitkää aikaa hoitojen väliin jatkossa
Höh, nää tarttisit paijauksia
Kysyin julkisen sektorin hammaslääkäriaikaa, puolikiireellisille löytyy joulukuulle aikoja, normiaikoja ei löydy tälle vuodelle.
Liekö kaikki hammashoitajat olleet jäljityspuolella kun jonot aikas kiitettävät...
Mä sain varattua peruutusajan. Nyt sitten köllötelläänkin sohvalla ja ikenet huutaa hoosiannaa putsauksen jäljiltä. En taida jättää ihan yhtä pitkää aikaa hoitojen väliin jatkossa
Lähdetääs Enkeli vähän paijaamaan näitä, jos saatas vähän parempi mieli heille!
Lähdetääs Enkeli vähän paijaamaan näitä, jos saatas vähän parempi mieli heille!
Lähetään! Mutta haluisin kyllä vähän paijata sunkin perberiä samalla 🤭
Prokrastinoin. Ois kyllä paljon kivempi kun vois vaan paukuttaa pillua eikä päntätä mitään tylsiä koulujuttuja