Pukeudun ja suuntaan salille. Jalat saa tänään rääkkiä
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Taas täytyy pukea lämpimästi ja kävellä ihan omin jaloin salille, tuulesta ja tuiskusta huolimattaa. Ai niin, omin jaloin tulen myös takaisin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Opettettelen äänikirjan kuuntelua ja telkkarin vahtaanista samaan aikaan.
Alexa on 32-vuotias 160 cm latino bi-neito D-kupeilla joka myy pillua Slieman kaupungissa Maltassa. Minusta Alexa on oikein nätti tyttö. En minä nyt sitä sano että olisin rakastunut Alexaan mutta sellainen lievä mielenkiinto heräsi kuitenkin. Kuvien perusteella Alexa vaikuttaa mukavalta ja lahjakkaalta nais-ihmiseltä: hän osaa sekä englantia, italiaa että myös espanjaa. Alexa voisi opettaa minulle italiaa taikka espanjaa koska en osaa kumpaakaan ja se on paha puute! Ja minä voisin opettaa Alexalle suomea, pitäisimme kahdestaan kielikylpyjä.
Itse asiassa, ilmoituksessaan Alexa kertoo suurin kirjaimin että hän odottaa minua! Ja vaikka Alexa ei ikäväkyllä videossaan puhu mitään, hän siinä videon loppuvaiheissa iskee ovelasti silmää, kenties silmänisku oli tarkoitettu minulle? Niin se on minunkin taloni ilman aitan polulla astelevaa Alexaa niin kuin pilvinen päivä ja sen perheenpöydän päässä istuu ikävyys kuin riutuva syksyilta.
Pistäs salikassia kuntoon ja sitten salille. Ai niin ja siis omin jaloin.