Juon terassilla kahvia. Jos tuota jaksaisi loppuillan vielä hommia paiskia.
Uutiset:
Rapsuttelen mirriä.
Rapsuttelen mirriä.
Et kai kesken tapaamisen kirjoittele forkalle??😜
Kiitos ja kumarrus.
Koska minäkin olen viime aikoina miettinyt paljon seksiä parin ihanan vaalean neitokaisen kanssa , niin muistellaanpa hetki omia aikaisempia kokemuksia blondien kanssa...
1. Ensimmäisen kymmenen tyttöystävän joukkoon ei mahtunut yhtään blondia.
2. Harrastin ensimmäisen kerran blondin kanssa seksiä vasta 23-vuotiaana.
3. Kimppakivaa olen kuitenkin blondin kanssa harrastanut.
Missä on huijaus?
Kiitos ja kumarrus.
Koska minäkin olen viime aikoina miettinyt paljon seksiä parin ihanan vaalean neitokaisen kanssa , niin muistellaanpa hetki omia aikaisempia kokemuksia blondien kanssa...
Missä on huijaus?
Tunnustuksen
Oli pakko kopioida tämä ja tunnustaa eräs asia. Minä harrastin ensimmäisen kerran bondin kanssa (maksutonta) seksiä kun olin yli kolmekybänen. Ei ole hajuakaan mistä tämä johtuu. Luultavasti siitä että blondit oli pihtareita ja pienet brunetet vinkuivat kyrvän tuskaa.
Kiitos ja kumarrus.
Missä on huijaus?
Tunnustuksen
Oli pakko kopioida tämä ja tunnustaa eräs asia. Minä harrastin ensimmäisen kerran bondin kanssa (maksutonta) seksiä kun olin yli kolmekybänen. Ei ole hajuakaan mistä tämä johtuu. Luultavasti siitä että blondit oli pihtareita ja pienet brunetet vinkuivat kyrvän tuskaa.
Mä panen nyt paremmaksi. Ensimmäinen blondi kohdalleni osui vasta neljänkympin jälkeen.
^ Ei teissä mitään vikaa ole. Minun eka blondini oli jo 15-vuotiaana, eikä sen jälkeenkään ole ollut kuin blondeja - tai blondattuja.
^ Ei teissä mitään vikaa ole. Minun eka blondini oli jo 15-vuotiaana, eikä sen jälkeenkään ole ollut kuin blondeja - tai blondattuja.Tibe on vienyt kaikki blondit!