^ Ah, mä aloin just haaveilla suudelmista ja kovenevasta kyrvästä mun peppua vasten... 🤪
Lähden tekemään pienen porrastreenin.
Uutiset:
^ Ah, mä aloin just haaveilla suudelmista ja kovenevasta kyrvästä mun peppua vasten... 🤪
Löysin uuden appelsiinin tuoksuisen kuorintavoiteen. Nyt lähden siis suihkuun intopiukeana testaamaan sitä!
Syön sushia koska
Enemmän seksiä? Kalan syömisellä on suotuisa vaikutus petipuuhiin
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201805252200968429
Löysin uuden appelsiinin tuoksuisen kuorintavoiteen. Nyt lähden siis suihkuun intopiukeana testaamaan sitä!
Jos oli hyvä ni kerro sit mitä merkkiä oli! Appelsiinin tuoksuiset kaikki on <3
Tuo Organic Shopin appelsiinikuorinta on myös mun suosikki. Se vain tahtoo olla todella usein loppu, niin pitää aina hamstrata kun löytää. Toinen suosikkikuorinta on käyttää kahvinpuruja kahvinkeittimestä (ovat vähän pehmentyneet, kun suoraan paketista turhan kovia ainakin minulle). Laitan yleensä vähän kookosöljyä mukaan tai sitten käytän ihan sellaisenaan. Tuoksu ei ole yhtä huumaava, mutta toimii todella hyvin ja käytännössä ilmainen, kun kahvia juon muutenkin. Myös Organic Shopin appelsiini suihkugeeli on ihana ja se avokadohiusnaamio.Löysin uuden appelsiinin tuoksuisen kuorintavoiteen. Nyt lähden siis suihkuun intopiukeana testaamaan sitä!
Jos oli hyvä ni kerro sit mitä merkkiä oli! Appelsiinin tuoksuiset kaikki on <3
Oli Organic Shopin ja tuoksu just niin huumaavan hyvä kuin muissakin niiden kuorinnoissa! Aito appelsiinin tuoksu ❤️ Jos on kahvin ystävä (ja sä taidat kyllä olla 😉) niin saman tuotemerkin Brasilian Coffee tekee mun mielestä ihon pehmeimmäksi noista vaihtoehdoista ja tuoksuu siis aivan kahville 😊!