Yritin ottaa peppukuvaa, mutta luovutin, kun en saa sitä mahtumaan kuvaan 😅. Pitäisi varmaan hommata joku selfiekeppi 🤔😅
Uutiset:
Yritin ottaa peppukuvaa, mutta luovutin, kun en saa sitä mahtumaan kuvaan 😅. Pitäisi varmaan hommata joku selfiekeppi 🤔😅
^ No nyt ei peili tule kyseeseen, kun olen vanhemmillani kylässä, enkä kotona 😅
^ 😂😂 entistä ihailtavampaa heittäytymistä! Ei peppukuvien otto katso aikaa eikä paikkaa!! 😂👍🏻🤩
^ No nyt ei peili tule kyseeseen, kun olen vanhemmillani kylässä, enkä kotona 😅
Ajastin kamerasta käyttöön ja useamman, kun ottaa, niin varmaan se mieluisa löytyy tai sitten video ja editoi sieltä yhden kuvan aina irti mikä miellyttää
Mä voin auttaa mielläni kuvaamisessa, löytyy järkkäri ja hyviä kuvia tulee puhelimellakin 😜^ No nyt ei peili tule kyseeseen, kun olen vanhemmillani kylässä, enkä kotona 😅
Ajastin kamerasta käyttöön ja useamman, kun ottaa, niin varmaan se mieluisa löytyy tai sitten video ja editoi sieltä yhden kuvan aina irti mikä miellyttää
Jeps, kokeilen toimivampia kuvaustapoja sitten, kun olosuhteet kuvaamiseen ovat otollisemmat 😅
Sain työpäivän pakettiin, nyt istun pelkissä stringeissä ja t-paidassa sohvalla ja yritän kerätä energiaa lähteä kauppaan. Kenties pitäs pukea päällekin vähän enemmän.Et uskalla mennä kauppaan noin 😜