Katson Ramonesin livekeikkoja DVD:ltä.
Uutiset:
Tulin peiton alle ja kohta kaivan surruttimen esiin tyynyn alta. Tänä yönä ei tarvii nukkumattia houkutella 🥰Jos haluat pattereita säästää ja olla Ekologinen niin tuleppa avaamaan tää ulko-ovi, täällä alkaa tuleen vilu enkä jaksa autossa istua..😏
Tulin peiton alle ja kohta kaivan surruttimen esiin tyynyn alta. Tänä yönä ei tarvii nukkumattia houkutella 🥰Jos haluat pattereita säästää ja olla Ekologinen niin tuleppa avaamaan tää ulko-ovi, täällä alkaa tuleen vilu enkä jaksa autossa istua..😏
Katselen leffan loppuun myöhemmin…
Ilmankos kukaan ei avannut ovea 🤔Tulin peiton alle ja kohta kaivan surruttimen esiin tyynyn alta. Tänä yönä ei tarvii nukkumattia houkutella 🥰Jos haluat pattereita säästää ja olla Ekologinen niin tuleppa avaamaan tää ulko-ovi, täällä alkaa tuleen vilu enkä jaksa autossa istua..😏
Katselen leffan loppuun myöhemmin…
Kävin kattoo ni nyt oot kyl eksynyt väärälle ovelle ku ei ketään näkynyt😂🤭
^ Mä just mietin, että tän kahvin jälkeen vedän toppahousut jalkaan ja lähden ulos. Epäilen, että siellä ei tuu ketään vastaan, vaikka joku eksynyt pilkkijä, jota voisi hellästi hyväksikäyttää olisikin kiva yllätys
^ Mä just mietin, että tän kahvin jälkeen vedän toppahousut jalkaan ja lähden ulos. Epäilen, että siellä ei tuu ketään vastaan, vaikka joku eksynyt pilkkijä, jota voisi hellästi hyväksikäyttää olisikin kiva yllätys
Menen saunaan 😍