Löhöilen sohvalla kun tuli niin hiki vauhdikkaissa hommissa🥵😄
Ja mietin et mitäs ruokaa sitä tänään tekis, jauhelihaa olis tarjolla. 🤔 Vinkkejä?😁
Ja mietin et mitäs ruokaa sitä tänään tekis, jauhelihaa olis tarjolla. 🤔 Vinkkejä?😁
Uutiset:
Löhöilen sohvalla kun tuli niin hiki vauhdikkaissa hommissa🥵😄
Taidan laittaa saunan päälle. Kävin jo aamusaunassa, mutta miksipä en kävisi uudestaan 😊
Taidan laittaa saunan päälle. Kävin jo aamusaunassa, mutta miksipä en kävisi uudestaan 😊
Itse vasta tulin höyryjen seasta pois. Sauna on ihan must
Itse vasta tulin höyryjen seasta pois. Sauna on ihan must
Oon jostain syystä paleltunut tänään hirveesti. Ne kaksi saunomista lämmikkeeksi ja nyt makaan kahden täkin alla 😅
Haa, aamusaunominen on ihan parasta! Näköjään kun vapaapäivänäkään ei pysty nukkumaan määräänsä enempää niin taidanpa napsauttaa kans saunan päälle ja käydä aamulenkillä ennen sateen tuloa. Jos se nyt kuitenkaan tulee näille kulmille, sais kyllä tulla koska toi katupöly alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. 😬
No niinpä, tuu pois sieltä Kainuusta ja mun luo saunomaan. Voidaan vaikka keksiä muutakin tekemistä lämpeämistä odotellessa. Taidan tänään käydä päiväsaunassa, meinaa pää olla vähän tukossa katu- ja siitepölystä.