Vaihteeksi öuen kirjaa
Uutiset:
Palelen 🥶 Hiton kylmä täällä kämpässä. Joku sais nyt tulla lämmittelemään mua
Ikävä kyllä ei pääse nyt tulemaan koska pitää palvella johtajia mutta vinkkinä sanoisin että laitat enemmän vaatetta päälle kuin eilen...esim. housut ja paita mallia fleece lämmittää mainiosti. Ja tietty pörröiset villasukat
Ikävä kyllä ei pääse nyt tulemaan koska pitää palvella johtajia mutta vinkkinä sanoisin että laitat enemmän vaatetta päälle kuin eilen...esim. housut ja paita mallia fleece lämmittää mainiosti. Ja tietty pörröiset villasukat
Kerron vain sulle mun tän hetkisen seksikkään asuni. Valkoiset todella isot collegehousut, vaaleanpunaiset pörrösukat, vaaleansininen iso huppari.
Kerron vain sulle mun tän hetkisen seksikkään asuni. Valkoiset todella isot collegehousut, vaaleanpunaiset pörrösukat, vaaleansininen iso huppari.
En olekaan ansainnut tämän yksityisempää viestiä...
Ja kerron nyt samaan yksityiseen sävyyn että olen hieman kiihottunut tuosta lähiö asuvalinnasta
Odottelen yövuoroon lähtoö, tosin en omaani. Sitten voi ottaa huoletta muutaman Jim Beam paukunOnko susi hukkasen pitänyt rengastuksen jälkeen ruveta salaa juopottelemaan
^ Sehän riippuu paukun koosta...Siinä oli maksimissaan 8cl. En mittaile.
Mutta tänään täällä ei ryypiskellä vaan tehdään kanttarelli-aurajuusto pastaa jotta on jotain syötävää huomiselle...ja määrästä päätellen myös lauantaille
^ Sehän riippuu paukun koosta...Siinä oli maksimissaan 8cl. En mittaile.
Mutta tänään täällä ei ryypiskellä vaan tehdään kanttarelli-aurajuusto pastaa jotta on jotain syötävää huomiselle...ja määrästä päätellen myös lauantaille