Liekitän talon molempia sydämmiä🔥♥️
Uutiset:
^
Onko toi joku koodikieli anaaliseksille...
Kiinnostaisiko tulla selvittämään?😘
^
Mikä ettei jos sä tarjoat..
^
No tottakai...kaksin aina mukavampi, pistähän auto liikkeelle niin pistän kaikki valmiiksi vierasta varten...
^
No tottakai...kaksin aina mukavampi, pistähän auto liikkeelle niin pistän kaikki valmiiksi vierasta varten...
Akku on tyhjä...autosta🙂
^ Unohtakaa nyt tuo unelmointi ja keskittykää johonkin konkreettiseen kuten kehumaan vaikka että kuinka veistoksellinen keho minulla eli itse Thor Patsaalla oikein on.
Yritän tehdä lähtöä kuntosalille. Mä inhoan niitä, mutta ulkona on liian liukkaat kelit lenkkeilyyn tällä hetkellä
Yritän tehdä lähtöä kuntosalille. Mä inhoan niitä, mutta ulkona on liian liukkaat kelit lenkkeilyyn tällä hetkellä
Muuten sama mutta hommasin nastalenkkarit niin ei tarvi mennä salille liukkahilla keleilläkään.
Yritän raahautua suihkuun. Piristyisikö sitä kunnon hemmoittelulla 🤔 Kuorinta ja hyväntuoksuista voidetta ihoon...
Yritän raahautua suihkuun. Piristyisikö sitä kunnon hemmoittelulla 🤔 Kuorinta ja hyväntuoksuista voidetta ihoon...
Hyvää hemmottelua...
Itsekin pyörin suihkuun ja sen jälkeen otan jäätelöä ja Netflixiä kunnes sammun sohvalle...täydellinen ilta siis tulossa