^
Sanoppa muuta.
Uutiset:
Nyt helvetti Turun turskat Kilikellolle auto kuntoon! Kilikello on Tampereen ajoilta yksi parhaista hupakkokokemuksistani evör ja todella kaunis nainen.
Jos ei omat korjaustaidot riitä, niin itse vaikka maksaisin sen korjauksen ja ilolla ottaisin vastaan kompensaation luonnossa!
Itse menisin liikkeeseen ihan ja vakuutusten takia.
Jossakin asiassa on tyhmää säästää ja jossakin viisaasta. Life is Life.
Anna Penalle pillua ja kerro miten kävi.
No hei 500 eken autoa ei kantsi edes korjata. Ostakaa joku tytölle auto ja käykää painamassa.
No hei 500 eken autoa ei kantsi edes korjata. Ostakaa joku tytölle auto ja käykää painamassa.
Kannattaa se korjata jos on tosi ihku auto. Jos siihen saa katsastuksessa leiman niin siitä tulee 750€ arvoinen. Ihkulla autolla on aina käyttöarvo.
Eli Kilikellon kantsisi huhuilla täällä katsastusmiestä eikä autonkorjaajaa Ihkulla katsarilla on aina käyttöarvo, muistan eräänkin... himpun pitkä juttu.
Mä en ymmärrä autoista mitään, mutta mulla olis käytetyt Volvon kesärenkaat. Irtoiskohan niillä?
Jos huoralla ei ole itsellään sijoittaa kuin 500euroa, niin kyllä menee bisnekset huonosti.
Moi
"vielä jos tää oikeesti onnistuu ja on mahdollista saada se kondikseen ilman rahallista panosta"
Ilmaiseks tästä ei selviä, vaikka remontti tulis maksutta.
Uusiksi voi mennä...jarrurummut ja/tai levyt. Jarrupalat ja/tai kengät. Jarrusylinterit voi olla jumissa. Joissakin jarrulevyissä on pyöränlaakeri yhdessä ja menee nekin uusiksi.
Joudut tyttö hyvä varaosamyyjällekin vilauttamaan piparia.
Ostin ton kaukaa viisaana vasta katsastettuna, eli sen puolesta sillä ajelis vielä keveästi kevään puolelle. Auto ei oo mitenkään erityisen rakas tai ihku, että jos joku haluaa vaihtaa (ajokuntoisen) autonsa seksiin niin sopii tarjotaEli Kilikellon kantsisi huhuilla täällä katsastusmiestä eikä autonkorjaajaa Ihkulla katsarilla on aina käyttöarvo, muistan eräänkin... himpun pitkä juttu.
Taitaa olla niin, että Kilikellon kannattaa huhuilla automyyjää ja hommaa itselleen "osamaksulla" kunnossa olevan auton leimoineen yms.
Jos huoralla ei ole itsellään sijoittaa kuin 500euroa, niin kyllä menee bisnekset huonosti.
Pistän sen ylimääräisen rahan ennemmin osakkeisiin, ei oo autot ehkä ihan mun juttu sijoituskohteina
Mikä logiikka tossa on? Mullakin on hyvät tulot, mut ajan käytetyllä autolla koska en näe järkeä ostaa tehdas uutta.
^Niinpä. Vanhemmat autot on helpompi korjata itse tai vaihtaa kokonaan uutee käytettyyn. Vaikeampi on luopua siitä kalliilla hankitusta uudesta autosta johon tulee joku tekninen ja perkeleen kallis vika just kun tehdas takuu menee umpeen
Aloittajan perusteet halvalle kärrylle oli ihan validit👍
Mikä logiikka tossa on? Mullakin on hyvät tulot, mut ajan käytetyllä autolla koska en näe järkeä ostaa tehdas uutta.
Silloin sinulla tuskin kuitenkaan on autoa, jota et edes osaa itse vähäänkään korjata.
Ei ole järkevää ostaa romua, johon jo seuraavalla viikolla menee enemmän korjaukseen, kuin jos ostaisi suoraan vaikka muutaman satasen paremman.
Tarjouksena tuo voi olla asiakkaalle hyvä tai todella huono.
100e korjaus ja maksullinen tarjoaaa siitä hyvästä kalliimman tunnin ajan tai korjausta monta tuntia, mutta edelleen korvaus sama.
Huorana kuitenkin toimisin varmasti niin, että tekisin itse muutaman tunnin töitä ja maksaisin oikealle korjaajalle.
Silti jäisi vielä rahaakin sijoitettavaksi ja olisi edes jokin takuu korjaukselle.
Jos joku tarjoaa kuitenkin monta sataa ja tiedän korjauksen olevan reilusti halvempi. Niin totta kai ottaisin tarjouksen vastaan.
Voisin viedä vaikka korjaajalle ja panna itse korjausajan likaamatta edes käsiä.
Mitä jos haluan liata käteni? Eihän niitä autoja nyt muuten koskaan opi korjaamaan ...