Ex-pääministerin paras puoli jälleen esillä.Valitettavasti tuo paraskin puoli on aivan surkea.
Uutiset:
Ex-pääministerin paras puoli jälleen esillä.Valitettavasti tuo paraskin puoli on aivan surkea.
Veijo Baltzar. Ukko näyttää ihan syväjoki mieheltä. Eihän tuolle kukaan anna pillua alta tonnin. Mutta aika kiireinen mies ollut sillä rintamalla. Taas oikeuteen.
OL3 meni taas rikki. Mmmmm hyvä laitos se on hyvä laitos se onKaveri on siellä duunissa. Sanoi ihan suoraan että läpimätä ja täysin paska laitos. Ihme on jos saadaan kunnolla toimimaan.
Toivottavasti kenenkään eväsleipänen ei ole tipahtanut reaktori pannuun ja hk sininen keskeyttänyt kriittistä prosessiaOL3 meni taas rikki. Mmmmm hyvä laitos se on hyvä laitos se onKaveri on siellä duunissa. Sanoi ihan suoraan että läpimätä ja täysin paska laitos. Ihme on jos saadaan kunnolla toimimaan.
Oikarin olivat tehneet ihan tieten tahtoen. Ei kannattas tehdä tollasia testejä.Toivottavasti kenenkään eväsleipänen ei ole tipahtanut reaktori pannuun ja hk sininen keskeyttänyt kriittistä prosessiaOL3 meni taas rikki. Mmmmm hyvä laitos se on hyvä laitos se onKaveri on siellä duunissa. Sanoi ihan suoraan että läpimätä ja täysin paska laitos. Ihme on jos saadaan kunnolla toimimaan.
Paluu peliketjuihin.
Paluu peliketjuihin.
Paluu peliketjuihin.
Tästä vielä extranaurut ja jälleen alkavasta valkoritaroinnista myös Mihkäs se paperitiikeri juovistaan pääsee, varsinkaan jos on korkki auki
Sitä se ikä teettää
Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.
Olen molempien aineiden asiantuntija ja voin sanoa että niin alkoholi kuin kokaiini vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. Minä käyttäydyn kaikesta kemiasta ihan samalla tavalla eli minulle se on sama asia. Kun taas jonkun kaali ei kestä tippaakaan alkoholia mutta kokkelia kestää. Jollain taas toisinpäin ja jollain jotenkin ja toisella taas tolleen.Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.
Vaikka en ole päihdeasiantuntija, uskallan väittää, että siinä on eroa, juoko saunailtana kaksi kaljaa vai imaiseeko pöydältä kaksi kokaiiniviivaa.
Olen molempien aineiden asiantuntija ja voin sanoa että niin alkoholi kuin kokaiini vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. Minä käyttäydyn kaikesta kemiasta ihan samalla tavalla eli minulle se on sama asia. Kun taas jonkun kaali ei kestä tippaakaan alkoholia mutta kokkelia kestää. Jollain taas toisinpäin ja jollain jotenkin ja toisella taas tolleen.Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.
Vaikka en ole päihdeasiantuntija, uskallan väittää, että siinä on eroa, juoko saunailtana kaksi kaljaa vai imaiseeko pöydältä kaksi kokaiiniviivaa.
Kyllä mä olen ottanut palautteen parisuhdekumppaneiltani, perheen jäseniltäni, työkavereiltani ja ystäviltäni että vänkää nyt ihan keskenäsi.Olen molempien aineiden asiantuntija ja voin sanoa että niin alkoholi kuin kokaiini vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. Minä käyttäydyn kaikesta kemiasta ihan samalla tavalla eli minulle se on sama asia. Kun taas jonkun kaali ei kestä tippaakaan alkoholia mutta kokkelia kestää. Jollain taas toisinpäin ja jollain jotenkin ja toisella taas tolleen.Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.
Väitän, että käyttäjästä se tuntuu samalta. Jos ulkopuolinen arvioi toisen käytöstä viina vs. huumeet, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.
Käyn ulkona yhden kaverin kanssa välillä, niin viinaa juodessa meillä on ihan hauskaa, mutta joskus hän vetää muutaman esson, niin ei siitä tule enää mitään sen jälkeen.
Itse hän ei jälkeenpäin näe toiminnassaan eroa