Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä nauratti tänään?  (Luettu 265209 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5447
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2340 : Lokakuu 11, 2024, 22:46:55 »
Keski-ikäiset löysäpimpat, jotka sisällyttää suihkun aikaan. Varsinainen hupi-veikko 🤭 Törkeitä keski-ikäisiä, perkele!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 601
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2341 : Lokakuu 12, 2024, 10:06:36 »
Keski-ikäiset löysäpimpat, jotka sisällyttää suihkun aikaan.

Luojan kiitos tälle terrorin aikakaudelle luvattiin lopetus!
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2342 : Lokakuu 12, 2024, 10:11:29 »
Keski-ikäiset löysäpimpat, jotka sisällyttää suihkun aikaan. Varsinainen hupi-veikko 🤭 Törkeitä keski-ikäisiä, perkele!
Mikäli ilmoituksessa lukee "olen koko ajan käytössäsi" (tai jotakin tuon suuntaista) ja huora patistaa minut suihkuun mutta hän ei sinne itse tule. Siitä se vääntö ja mielenpahoitus lähtee. Kusetusta!
KäteenHeiluttaja

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5447
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2343 : Lokakuu 12, 2024, 10:40:39 »
Keski-ikäiset löysäpimpat, jotka sisällyttää suihkun aikaan. Varsinainen hupi-veikko 🤭 Törkeitä keski-ikäisiä, perkele!
Mikäli ilmoituksessa lukee "olen koko ajan käytössäsi" (tai jotakin tuon suuntaista) ja huora patistaa minut suihkuun mutta hän ei sinne itse tule. Siitä se vääntö ja mielenpahoitus lähtee. Kusetusta!

Ainahan voit sanoa käyneesi juuri pesulla. Niinkuin kävitkin, toissa viikolla 😊
Sitten voi tulla tänne itkemään kun ei saa owoa mistään!  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Maalainen88

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2344 : Lokakuu 12, 2024, 12:09:20 »
Keski-ikäiset löysäpimpat, jotka sisällyttää suihkun aikaan. Varsinainen hupi-veikko 🤭 Törkeitä keski-ikäisiä, perkele!
Mikäli ilmoituksessa lukee "olen koko ajan käytössäsi" (tai jotakin tuon suuntaista) ja huora patistaa minut suihkuun mutta hän ei sinne itse tule. Siitä se vääntö ja mielenpahoitus lähtee. Kusetusta!

Ainahan voit sanoa käyneesi juuri pesulla. Niinkuin kävitkin, toissa viikolla 😊
Sitten voi tulla tänne itkemään kun ei saa owoa mistään!  :kiss:
ja olenkin aina kertonut juuri ennen lähtöä käyneeni suihkussa ja pitää muuten paikkansa, liikkeelle oon aina lähtenny suihkussa käytyäni,meneekö joku siis ihan oikeesti tapaamiseen "paskasena"ja pahalta haisevana🤔puhtoisena kun menee paikalle, niin on jopa tarjottu owoa,millonkaan en oo sitä pyytänyt, jos ei mainintaa siitä erikseen ole.
Vaan yks syrjäytyvä, kaikkeen kyllästynyt, mitätön hylkiö😞

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2345 : Lokakuu 12, 2024, 13:14:52 »
^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen  :laught:
KäteenHeiluttaja

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 428
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2346 : Lokakuu 12, 2024, 13:28:02 »
^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen  :laught:

Itsehän käyn myös aina paskallakin kotona, niin etten varmaan lähde paskaisena mihinkään.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2347 : Lokakuu 12, 2024, 15:46:00 »
^ Tämä on toinen mihin aina pyrin. Onhan se nyt epäkohteliasta paskoa kavereiden luona. Joskus tietysti kun kolmatta päivää samassa kämpässä vedetään viskiä niin on pakko antaa periksi.
KäteenHeiluttaja

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1291
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2348 : Lokakuu 12, 2024, 16:36:49 »
Tulkitse miehen treffi-ilmoitus oikein:

Käy salilla = kerran kuukaudessa, läskit reidet
Lihaksia on = pieni kyrpä
Hellä = nussii väkisin jos ei muuten saa
Hyvä kokki = lämmittää makkaroita mikrossa
Charmikas = ruma ku ruutana, hilsettä, syö räkää
Päivätyö = töissä kadunlakasinlakasijana
Huumorintajuinen = pissakakkajuttuja viljelevä peräkamari incel
Avomielinen = epätoivoinen sikaniska
Itsestäänhuolehtiva = peseytyy kerran viikossa, koskaan ei tietty esinahan alta tai persettään, koska se on ihan vitun homoa.
Kullitieteen maisteri

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1806
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2349 : Lokakuu 12, 2024, 16:42:24 »
Hupakko kysyy, että olisiko kaupungissa potentiaalisia asiakkaita ja kysyntää. Foorumin peelo ehdottaa ravintoloiden yökerhoja missä tämä voisi ”plokata mimmejä”

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7275
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2350 : Lokakuu 12, 2024, 17:06:11 »
Melkoinen mestariteos. 😁  No, ehkä se maistuu paremmalta kuin näyttää.. vähän kuin pildekin.
Livekonsertit 2024: 13

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 428
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2351 : Lokakuu 12, 2024, 17:08:37 »
Melkoinen mestariteos. 😁  No, ehkä se maistuu paremmalta kuin näyttää.. vähän kuin pildekin.

En kyllä tommosta laittaisi huulten väliin😁
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2352 : Lokakuu 12, 2024, 17:09:30 »
^^ Faija vainaa opetti "koskaan ei pidä huonon näköisiä pilluja maistaa mutta ruoka menee sekaisin mahassa ja tulee perseestä ulos. että sen ulkonäöllä niin väliä"
KäteenHeiluttaja

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 601
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2353 : Lokakuu 12, 2024, 17:13:21 »
Melkoinen mestariteos. 😁  No, ehkä se maistuu paremmalta kuin näyttää.. vähän kuin pildekin.
Näyttää paremmalta mitä hesen hampparit. Joskus nähnyt niin kuvan kauniita pildejä, että niille ei pärjää.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2354 : Lokakuu 12, 2024, 17:16:34 »
Hupakko kysyy, että olisiko kaupungissa potentiaalisia asiakkaita ja kysyntää. Foorumin peelo ehdottaa ravintoloiden yökerhoja missä tämä voisi ”plokata mimmejä”
Reputussari jumissa. On se kyllä ankara sälli. 10/10. Ei ole kukaan muu saanut minua viimeisen 20v aikana kiinnostamaan Turusta. Rupesin jo miettimään että mitähän siellä laitetaan juomaveteen .
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2024, 17:18:17 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2234
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2355 : Lokakuu 12, 2024, 19:31:18 »
^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen  :laught:

Siis mitä vittua, meneekö joku muka paskaisena töihin?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa DeiDei

  • Full Member
  • Viestejä: 129
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2356 : Lokakuu 12, 2024, 21:21:44 »
^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen  :laught:

Itsehän käyn myös aina paskallakin kotona, niin etten varmaan lähde paskaisena mihinkään.

Minä taas pyrin ajoittamaan paskomiseni aina työajalle, koska en mielelläni ilmaiseksi pasko mihinkään.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3044
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2357 : Lokakuu 12, 2024, 21:47:40 »
Pitääkö sitä aina käydä paskalla kun löytyy parempaakin tekemistä?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa DeiDei

  • Full Member
  • Viestejä: 129
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2358 : Lokakuu 12, 2024, 22:10:29 »
^ Kannattaa käydä kirjastosta lainaamassa vaikkapa Korkeajännitys, itselläni ei ole moiseen aikaa kun en voi käydä kirjastossa työajalla, mutta ei se Kaasujalkakaan paskempaa luettavaa ole paskalla. ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2359 : Lokakuu 13, 2024, 04:29:23 »
^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen  :laught:

Itsehän käyn myös aina paskallakin kotona, niin etten varmaan lähde paskaisena mihinkään.

Minä taas pyrin ajoittamaan paskomiseni aina työajalle, koska en mielelläni ilmaiseksi pasko mihinkään.
Olen itsekin käyttänyt tätä silleen taktisesti....eli tunti työaikaa jäljellä, närästää kuin pientä oravaa ja paskahuusiin istumaan 45min kunnes lähtee keräämään työkalut konttiin.
KäteenHeiluttaja