^
Ne on nyt vermon hesessä syömässä, sanoisin 20min ja sitte tapahtuu.
Ne on nyt vermon hesessä syömässä, sanoisin 20min ja sitte tapahtuu.
Uutiset:
Poliisi oli kantanut ulos Töölön Gymin saliapinat ja pistä ovet lukkoon.
Koska tulevat klaukkalaan. Onko tietoa?
Poliisi! Vittu ku pitää treenata ilman valoja ettei poliisi näe ohi ajaessaan. Saatanan kyrvät. BTW, kehitin hyvän palkkarin - 1 kuuppa suklaaprotskuu, 4dl maitoa ja 2dl Jallua!!!Poliisi oli kantanut ulos Töölön Gymin saliapinat ja pistä ovet lukkoon.
Koska tulevat klaukkalaan. Onko tietoa?
Tuon kun tietäisi. Saliapinat vai poliisit?
Spermageeli
Kiistely Twitterissä ku joku oli jakanu OF kuvia redditissä, että miten raskasta työtä tuo kuvailu onYoutube videossa joku naakka itki kun hän joutuu meikkaamaan joka päivä OF työn takia.
Oli ihan pakko kirjoittaa kommentti " mun akat on aina meikanneet, ihan joka päivä, vaikka ei noin raskasta työtä teekkään
..ja ottaneet alkkarit päällä aamulla selfietä instaan..
Onhan se väärin jakaa jonkun tuotosta ilman oikeuksia, mut vittu ny oikeesti toi draama. #naisviha. Jo on aikoihin eletty
^ Sitten ymmärrän ku laitetaan #yksilöviha, eli joku tilittää, että mua vihataan.
Sitten vaan peilin kautta kotiin ja huomenna uusiks
^ Sitten ymmärrän ku laitetaan #yksilöviha, eli joku tilittää, että mua vihataan.
Sitten vaan peilin kautta kotiin ja huomenna uusiks
Vitun miesvihaaja. Saatana mitä miesvihaaja! Yrität alistaa mut yksiköksi!
BTW, livenä on helpompi vastata noihin naisvihasyytöksiin. Sanoin " lopeta se kiukuttelu ja ota suihin vai vihaatko miehiä " Lähti naakka ku hauki rannasta
Siitä kakomisesta ei meinannu tulla loppua.Tää on tätä. Ollaan niin saatanan kinkyä, pervoa ja estotonta mutta tukehdutaan 16cm kyrvän terskaan. Kakominen alkaa, meikit valuu, kyyneleet valuu, hiki valuu. Ei se niin vaikeaa ole. Tsikitan suurin banaani meni niin että oli kasvomaski rutussa. Yhtään ei tehnyt tiukkaa!
Siitä kakomisesta ei meinannu tulla loppua.Tää on tätä. Ollaan niin saatanan kinkyä, pervoa ja estotonta mutta tukehdutaan 16cm kyrvän terskaan. Kakominen alkaa, meikit valuu, kyyneleet valuu, hiki valuu. Ei se niin vaikeaa ole. Tsikitan suurin banaani meni niin että oli kasvomaski rutussa. Yhtään ei tehnyt tiukkaa!