Nämä Liftin myynti-ilmoitukset
Niin hyvä tarjous, että hölmö jos et osta
Ei riittäny kassa. Vuokrasin. Ja ilman pesua tietty
Ostetaan se puoliksi?
Uutiset:
Nämä Liftin myynti-ilmoitukset
Niin hyvä tarjous, että hölmö jos et osta
Ei riittäny kassa. Vuokrasin. Ja ilman pesua tietty
Auroralla on taas vauhti päällä Äijät tappaa, koirat haukkuu ja puhelin soi. Hurjaa menoa Bostonissa.Justiin tämä mistä moraalipappa Pekonen saarnassaan varoitti. Äänessä on nyt kuitenkin Poika-Pekonen joten antaa palaa vaan
Väittihän Ronaldo pakastaneensa spermaa, niin paljon, että sillä siittäisi, vaikka koko jalkapallojengin.
Väittihän Ronaldo pakastaneensa spermaa, niin paljon, että sillä siittäisi, vaikka koko jalkapallojengin.
Nii-i...Hese, muistinko mainita että ne jääpalat tuolla pakkasessa, joita laitoit viskinpaukkuusi, on tuolla ylimmässä lokerossa. Sä otit nimittäin siitä keskimmäisestä...
Taas ne lääkärit katselee kuvia mun pääkopasta ja kysyy samaa asiaa kun edellinen ja sitä edellinen. Eikö ne laita näitä ylös.
Lifti-haloo
Lääkäri- lääkäri höpöolo täältä soittelee. sinulta otettiin nämä kuvat.
Lifti-kyllä
Lääkäri-oletko saanut kovia iskuja päähän?
Lifti-kyllä ja puolet saatan muistaa.
Sitten lääkäri höpöolo halusi muutaman esimerkin ja mä rallattelin tulemaan: tipuin rakennustelineeltä, tipuin rakennustelineeltä ja tipuin rakennustelineeltä. Kaveri tiputti rakennustelineeltä vasaran mun päähän, kaveri tiputti rakennustelineeltä naulapyssyn mun päähän, kaveri tiputti rakennustelineeltä porakoneen mun päähän. Minua on löyty päähän tuopilla, viinipullolla ja laudan pätkällä. Nyrkkeilyssä lyötiin aika usein päähän. Suksilla on tullu kans vedettyä puuta päin kolme...neljä...viisi kertaa. Auto veti kans kerran yli suojatiellä.
Lifti-haloo, onko sielä ketään?
Lääkäri-juu täällä ollaan. odotin vaan jatkuuko lista
Lifti-odota vielä hetki niin varmasti jatkuu.
Harmittaa kyllä kun heti puhelun jälkeen muistin kolme tapahtumaa missä pää kolisi.
^ Näin mä olen kans asian ajatellut. Siitä se tulee se mun elämän viisaus "kun ottaa niin saa"