^ Niin notta nainen ei saa siivotessaan näyttää hyvältä
Uutiset:
– Rajavartiolaitokselta on tullut ilmoituksia, joissa siivoojaksi Suomeen palkatun henkilön matkalaukku on ollut pullollaan pitsihepeniä. Tällainen herättää epäilyksiä työn todellisesta luonteesta, Kortelainen kertoo.
VRLeaksin toiminta päättyi 3.2.2020.
^Niin, mutta kun miettii vaikka elokuvia. Lähes aina se maksullinen on hyvin paljastavasti pukeutunut kadunkulmassa oleva narkki. Siihen päälle dokkarit, jotka tuovat saman esille. Ihmisten omat videot nettiin. Sisältö pitkälti sama. Niin kyllä se hyvin voimakkaan kuvitelman muodostaa.
Se et jengi kuvittelee et huorat juoksee aina steikkareissa, korkkareissa ja tissit tiskissä 🤣 Jepjep, tottakai 🙄😁 Mistä sitä muuten huoran tunnistaisi ja kyllähän huorat ehdottomasti haluaa et heidät erottaa joo kaukaa 😁👌
Kun vein Mersun tänään kestovahaukseen, paikan pomo sanoi, että saan duunin puoleen hintaan jos hän saa koeajon Mersulla. Suostuin.
Turhaa ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti. Kyllä olen ihan itse nähnyt *******kadulla PT;n. Ai mistä tiedän tekemistä olleen maksullisen kaa? Kaveri kävi siinä jututtamassa. Itse en kyllä olisi asiaan kiinnittänyt muuten huomiota.^Niin, mutta kun miettii vaikka elokuvia. Lähes aina se maksullinen on hyvin paljastavasti pukeutunut kadunkulmassa oleva narkki. Siihen päälle dokkarit, jotka tuovat saman esille. Ihmisten omat videot nettiin. Sisältö pitkälti sama. Niin kyllä se hyvin voimakkaan kuvitelman muodostaa.
Niin täällähän mekin kaikki just huorataan kaduilla niin kannattaa näyttää oikein huoralta et asiakkaat pystyy bongaa ja poliisitkin osaa sit tulla hätisteleen 😉👌
^Olisko mahdollista saada ihan itse jeesus henkilökohtaiseksi valmentajaksi?
Tunnistatko huoran? -lanka. Oon nauranu vedet silmissä!
Ihan mahtavaa settiä!
Turhaa ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti. Kyllä olen ihan itse nähnyt *******kadulla PT;n. Ai mistä tiedän tekemistä olleen maksullisen kaa? Kaveri kävi siinä jututtamassa. Itse en kyllä olisi asiaan kiinnittänyt muuten huomiota.^Niin, mutta kun miettii vaikka elokuvia. Lähes aina se maksullinen on hyvin paljastavasti pukeutunut kadunkulmassa oleva narkki. Siihen päälle dokkarit, jotka tuovat saman esille. Ihmisten omat videot nettiin. Sisältö pitkälti sama. Niin kyllä se hyvin voimakkaan kuvitelman muodostaa.
Niin täällähän mekin kaikki just huorataan kaduilla niin kannattaa näyttää oikein huoralta et asiakkaat pystyy bongaa ja poliisitkin osaa sit tulla hätisteleen 😉👌
Jeesus on jo sinun henkilökohtainen valmentajasi. He never left you!