Mua naurattaa erään kalafoorumin uudistuspyrkimykset, jotka näyttävät kaatuvan siihen, että minua/Paulatar epäillään rikoksista.
Uutiset:
Mua naurattaa erään kalafoorumin uudistuspyrkimykset, jotka näyttävät kaatuvan siihen, että minua/Paulatar epäillään rikoksista.Pahoin pelkään ettei silakat pysty uudistumaan vaikkei sua epäiltäskään rikoksista. Elävät ikuisesti 70-lukua.
Mua naurattaa erään kalafoorumin uudistuspyrkimykset, jotka näyttävät kaatuvan siihen, että minua/Paulatar epäillään rikoksista.Pahoin pelkään ettei silakat pysty uudistumaan vaikkei sua epäiltäskään rikoksista. Elävät ikuisesti 70-lukua.
^ Juuri näin mummo! Vanhukset voi mennä sinne itkemään pillunsa kuivuudesta koska vaari ei sitä aihetta ymmärrä. Kyllä on ollu transnaisilla, shemaleilla ja Erkeillä kesämekot päällä, aina perseet kuivana. Ei ne valita kuten suurin osa akoista. Ne on saatana kunnon miehiä eikä mitään saatanan vikisiöitä... ja aina laulain työtäin teen trala-lalla-llalla-llaa
Sananvaihto IIHF:n korruptoituneen puheenjohtajan Rene Faselin ja Rigan pormestarin välillä. Fasel: ”Joko palautatte tankoihin Valko-Venäjän viralliset liput tai vaihtoehtoisesti poistatte IIHF:n liput!” Pormestari Staķis: ”Poistamme IIHF:n liput.” 😂😂
Samaa vaan.
Luin jostain etämielenosoituksesta. Pitää varmaan mennä kattoo mikä pössis. Saako sen laittaa koneesta taustalle vai pitääkö olla ikkunan aktiivinen?
Luin jostain etämielenosoituksesta. Pitää varmaan mennä kattoo mikä pössis. Saako sen laittaa koneesta taustalle vai pitääkö olla ikkunan aktiivinen?
Meeppä vittu kattoo niitä sun pössiksiä.
Älä tuu takaisin 😁