Neljä viimeistä repukkaani ovat tulleet kaikki samalta nimimerkkejä arvuuttelevalta raivopäältä muutaman päivän aikana. Saatetekstit aina vain sekopäisempiä.
Uutiset:
Jumalauta tulee muuten repukkaa kun nussin ceepeetä henkisesti perseeseen. Kiitos kaikille
Keijon kirjoitukset Mitä mietit tänään -narussa.Olen nainen. Älä siis levitä valheita. Kyllä minäkin esim tiedän, että sinulla on erektiossa kahdeksan senttimetrin penis. Se on fakta, koska tiedän sen. Pitääköhän muistaa aina jatkossa ottaa aina esille minikikkelisi? Ja btw, koolla on todellakin väliä.
Kahdeksan on faktaa. Kahdeksan tuumaa.Keijon kirjoitukset Mitä mietit tänään -narussa.Kyllä minäkin esim tiedän, että sinulla on erektiossa kahdeksan senttimetrin penis. Se on fakta,
^ Joku on näköjään noussut väärällä jalalla sängystä.
^ Joku on näköjään noussut väärällä jalalla sängystä.Keijolla on taas menkkaränkkä känkkäränkkä päivät.
Kyse on senttimetreistä. Valitettavasti. Jos tuumat pitäisivät paikkansa, niin sinullahan saattaisi olla ura, perhe ja mielekästä sisältöä elämässäsi. Iso kyrpä avaa ovia eri tavalla kuin prinssinakki. Mutta senhän sinä tiedätkin kun olet isoja kyrpiä kadehtinut.Kahdeksan on faktaa. Kahdeksan tuumaa.Keijon kirjoitukset Mitä mietit tänään -narussa.Kyllä minäkin esim tiedän, että sinulla on erektiossa kahdeksan senttimetrin penis. Se on fakta,
Tiedä häntä. Meikäläisen iso kyrpä ei ainakaan ole avannut ainuttakaan ovea.Iso kyrpä avaa ovia eri tavalla kuin prinssinakki.
Tietysti olet. Nykyäänhän jokainen voi olla ihan mitä sukupuolta sattuu haluamaan olla. Vaikka päiväkohtaisesti.Keijon kirjoitukset Mitä mietit tänään -narussa.Olen nainen.
^ Joku on näköjään noussut väärällä jalalla sängystä.Ei tainnut ihan vielä ehtiä sinne sänkyyn...
Keijon kirjoitukset Mitä mietit tänään -narussa.Olen nainen. Älä siis levitä valheita. Kyllä minäkin esim tiedän, että sinulla on erektiossa kahdeksan senttimetrin penis. Se on fakta, koska tiedän sen. Pitääköhän muistaa aina jatkossa ottaa aina esille minikikkelisi? Ja btw, koolla on todellakin väliä.