Huvittaa kun nää samat tyypit jotka puolusteli elokapinaa kansalaisoikeuksilla, ovat nyt "kauhuissaan" kun nyt suunnitteellaan tukittavan teitä eikä ihmiset ja ambulanssit pääse paikasta A paikkaan B.
Uutiset:
Kattelin tuossa Sennan haastattelua muutama päivä ennen kuolemaa - 94. Oli puku päällä. Sitten kun miettii F1 mestareita (osaan muuten nimetä kaikki F1 mestarit Ninosta lähtien vuodesta -50 alle kahden minuutin) niin oikeesti mihin hävis kaikki miehet maailmasta? "suurimalla" mestarilla on letit päässä ja suurin osa kuskeista on parikymppisiä pleikkapoikia joilla ei oo mitään käsitystä miten ajetaan Monaco keppivaihteilla. Tätäkö naiset oikeasti haluaa miehiltä? Ehkä sitten noin, mutta enemmän ne haluaa OIKEASTI kuitenki niitä miehiä jotka on miehiä. Niin se vaan menee. Letit. Mitä vittua?Bill, sulla on sitten VARMASTI todella upea vaimo ja kuusi rakastajatarta? Tiedät mitä naiset ihan oikeasti haluaa ja olet TosiMies!
Etkös just pari kuukautta sitten lähtenyt täältä kun sulla oli joku tamma talutushihnassa? Veditkö letit päähäsi vai miksi jäit muna kourassa yksin? Sinä kuitenkin tiedät mitä naiset ihan oikeasti haluaa!
Hyvä että sait siltä tarjoilijalta pillua. BTW, tuo oman riipaisevan tuskan purkaminen ilman suodatinta on lähellä sydäntäni = huge respect.Kattelin tuossa Sennan haastattelua muutama päivä ennen kuolemaa - 94. Oli puku päällä. Sitten kun miettii F1 mestareita (osaan muuten nimetä kaikki F1 mestarit Ninosta lähtien vuodesta -50 alle kahden minuutin) niin oikeesti mihin hävis kaikki miehet maailmasta? "suurimalla" mestarilla on letit päässä ja suurin osa kuskeista on parikymppisiä pleikkapoikia joilla ei oo mitään käsitystä miten ajetaan Monaco keppivaihteilla. Tätäkö naiset oikeasti haluaa miehiltä? Ehkä sitten noin, mutta enemmän ne haluaa OIKEASTI kuitenki niitä miehiä jotka on miehiä. Niin se vaan menee. Letit. Mitä vittua?Bill, sulla on sitten VARMASTI todella upea vaimo ja kuusi rakastajatarta? Tiedät mitä naiset ihan oikeasti haluaa ja olet TosiMies!
Etkös just pari kuukautta sitten lähtenyt täältä kun sulla oli joku tamma talutushihnassa? Veditkö letit päähäsi vai miksi jäit muna kourassa yksin? Sinä kuitenkin tiedät mitä naiset ihan oikeasti haluaa!
Juu, oli vähän vitutus päivä. Joku lettipää lippis väärinpäin oleva tyyppi ranteenvahvuisilla reisillä huuteli ravintolan ovelta, että tulla ulos tappelemaan.
Pikku potku sääreen niin olis koko sääri irronnut. Oli niin kännissäkin vielä, että kun lähdin ovesta ulos kävelemään kotiin nii ei pysyny perässä ku ei pysyny pystyssä. Just sillon oli fiilis, että missä miehet on räkänokkien sijaan.
Ja tarina alkoi tasan siitä ku se oli mustasukkainen kun tarjoilija lämpes minun jutuille eikä hänen
Hyvä että sait siltä tarjoilijalta pillua. BTW, tuo oman riipaisevan tuskan purkaminen ilman suodatinta on lähellä sydäntäni = huge respect.
Vittu miten massiivinen vitutuksen multihuipennus mulla on! Laitoin 10 - 11€ kiinni tuohon 19v tammaan joka halusi kyrpää "koko yön". Vedin blue pill huulen ja panin kaksi tuntia. Meni likka ihan loppuun. Ei pystynyt enempää. Siinä mä sitten join punaviiniä ja vedin käteen. VITTU.
Kyllä olemme!Hyvä että sait siltä tarjoilijalta pillua. BTW, tuo oman riipaisevan tuskan purkaminen ilman suodatinta on lähellä sydäntäni = huge respect.
Vittu miten massiivinen vitutuksen multihuipennus mulla on! Laitoin 10 - 11€ kiinni tuohon 19v tammaan joka halusi kyrpää "koko yön". Vedin blue pill huulen ja panin kaksi tuntia. Meni likka ihan loppuun. Ei pystynyt enempää. Siinä mä sitten join punaviiniä ja vedin käteen. VITTU.
Enkä edes saanu. Annan itselleni anteeksi jos välillä läikkyy yli, koska emme ole kuitenkaan pikkukakkosen keskustelupalstalla.
Kyllä olemme!Hyvä että sait siltä tarjoilijalta pillua. BTW, tuo oman riipaisevan tuskan purkaminen ilman suodatinta on lähellä sydäntäni = huge respect.
Enkä edes saanu. Annan itselleni anteeksi jos välillä läikkyy yli, koska emme ole kuitenkaan pikkukakkosen keskustelupalstalla.
Ihmiset jotka tekivät lumitöitä. Katselin vieressä ja join kaljaa. Kesällä sitten pääsen katselemaan vierestä kun ajavat nurmikkoa. Ja juon kaljaa.