Sama homma, ei kiinnosta lueskella väärinkäsityksistä, tahallisista tai tahattomista, johtuvia forkkatappeluita.
Itse otsikkoon sekä aloittajan omaan alustukseen kommentoiden. Komppailen – kalenterissani on tälle harrastukselle rajattu aika. En ole tavattavissa joka päivä ja niinäkin päivinä, kun putiikki on auki, en tee hommia 24h. Jos siis mielii päästä hunajapurkille, onni suosii ajoissa liikkeellä olevia. Toki joskus voi käydä munkki ja tapaaminen onnistuu vartin varoajalla, mutta noin yleisesti suosittelisin hieman suunnitelmallisempaa lähestymistapaa. Niin että varmaan minäkin olen ajoittain huonosti tavoitettavissa
Ymmärrän totta kai asiakkaan harmituksen jollei pääsekään haluamalleen tytölle, ja ymmärrän myös sen, etteivät kaikki syystä tai toisesta halua/pysty tehdä ennakkovarauksia. Mutten kuitenkaan hyväksy tästä seuraavaa palveluntarjoajan syyllistämistä tai haukkumista.
Tavoitettavuuteen liittyen. Joskus asiakas voi tulla paikalle sovittua huomattavasti aiemmin. Itse en yleensä vastaa puhelimeen kuin vasta sovittuna aikana. Vartin tai jopa puolikin tuntia aiemmin paikalle tullut asiakas ehtii autossa istuessaan pommittamaan soittoja aika monta kertaa, kasvattaen samalla turhautumistaan. Ainakin itselleni tauot ovat elintärkeitä. Haluan levätä ja syödä, käydä pesulla ja laittautua rauhassa. Vastaanottopaikan siisteyskin on minulle tärkeää. Tauoilla hoidetaan usein myös siviilityöasioita tai muita henk.koht. juttuja. Olenko huono palveluntarjoaja, jos en olekaan tavoitettavissa heti asiakkaan saavuttua paikalle, vaikka hän olisi etuajassa? Omasta mielestäni en, mutta kiinnostaisi toki kuulla muidenkin mielipiteitä