Pääasia on, että täällä lopetetaan se SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ, joka perustuu toisen ihmisen kokemattomuuden hyödyntämiseen.
Siitä olen samaa mieltä. Erittäin ikävää, että olet joutunut kokemaan sitä.
Siinä on kyllä oikeassa. On niitä miehiä jotka etsivät vain uusia alalle tulleita kokemattomia ilman turvaverkkoja olevia naisia.
Minkä takia?
Tuskin vain siksi kun he ovat vielä alussa niin ”viattomia”.
Mutta myös siksi koska uusien naisten kanssa aikaa voi venyttää miten paljon tahansa, ajan varauksen yhteydessä kirjoitellaan sivukaupalla asian vierestä eikä sittenkään varata aikaa, kondomit voi jättää pois, hintaa tingitään, tullaan myöhässä tapaamiseen, saatetaan jopa kuvata sessio ja tottakai nainen suostuu rajattomasti mihin tahansa vaikka ei haluaisi, koska hänelle ei ole kukaan vielä sanonut että hei, missä sun rajat. Älä suostu. Miehiltä sitä ei kuule.
Miehet päinvastoin viestittelevät, susta ei koskaan tule hyvää huoraa jos et anna paljaalla, tai anna mulle kahta tuntia puolen tunnin hinnalla.
En tiedä mitä sinulle on tapahtunut, mutta jotakin kauheaa sen on täytynyt olla kun mielikuvasi miehistä on tuollainen.
Itse en ole koskaan tavannut ketään vasta alkajaa, olisi varmasti mukava joskus tavata ja ymmärrän kyllä miksi jotkut heitä nimen omaan haluaa tavata.
Mutta se syy tuskin on mikään noista mainitsemistasi.
Kuinkas pitkään sinä olet myynyt miehille seksipalveluita? Ilmeisesti aika kauan, kun et muista, millaista aloittaminen on.
Tuollaisia uusien kimpussa pörrääviä hyväksikäyttäjiä on PALJON. Todellakaan kaikki miehet eivät ole sellaisia, mutta he ovat iso joukko, jotka valitsevat uhreikseen nimenomaan uusia tyttöjä. Tästä ilmiöstä ei vain puhuta niin paljoa, luullakseni siksi koska uudet tytöt eivät ehdi löytää itselleen puhetilaa ennen, kuin tällaiset oksettavat saastat jo kuluttavat heidät loppuun ja ajavat ulos bisneksestä.
Aina, kun minäkin pistän uuden ilmon uudelle paikkakunnalle, paikalliset miehet kuvittelevat minun olevan uusi, ja silloin saan ihan karsean rysäyksen tosi erilaisia viestejä, kuin sellaisilla paikkakunnilla, joissa olen jo tuttu huora. Näissä viesteissä minua "ystävällisesti opastetaan alkuun". Nämä viestit kuuluvat:
"Ei kyllä noin korkeilla hinnoilla mene ihan tuon tasoinen tyttö kaupaksi. Et sitten yhtään ole perehtynyt näihin markkinoihin?"
"Siis et tarjoa owoa? No jo on aikoihin eletty, en ole koskaan aiemmin törmännyt tyttöön joka oikeasti meinaa pärjätä tuollaisella valikoinnilla."
"Hei ihan ystävällisenä vinkkinä, että yleensä miehille tavataan näyttää kasvot, että he voivat tehdä ostopäätöksen. Ymmärrän, jos aluksi ujostuttaa, etkä uskalla laittaa kasvokuvaa ilmoon, mutta voisit sitten edes yksitysviestillä korvata tuota ja antaa miehille mahdollisuuden tietää, minkä näköistä ovat oikeasti tulossa tapaamaan. Ettei tule yllätyksiä."
Ja vaikka joku osaisikin viestissä esittää kunnollista tyyppiä, niin paikan päällä saattaa silti alkaa venkoilu, kun mies ei ole tajunnut minun olevan jo kokenut, vanha luuska. Ovella ruvetaan tinkimään, tai venyttelemään aikaa.
Parhaassa tapauksessa mies saapuu paikalle tahallaan myöhässä tai etuajassa, ja sitten on ihan
kun ei pääsekään sisälle. Ensin on kuviteltu, että minua voi hyppyyttää miten sattuu, koska "olen uusi", mutta sitten kun kusetus ei onnistukaan, niin ruvetaan polvillaan anelemaan, että "onnistuisko enää mitenkään".
Rehellisetkin tyypit voivat joskus joutua venkslaamaan aikatauluja, mutta rehellinen ihminen ilmoittaa muutoksesta minulle etukäteen ja kysyy, sopiiko aikataulun muuttaminen. Hyväksikäyttäjä yrittää muina miehinä saapastella paikalle itse määräämässään aikataulussa, jonka hän on tahallaan valinnut eroamaan sovitusta, koska hän kuvittelee voivansa hyppyyttää minua.