^Eikös se olisi nautinnollisempaa jos hieman vinkkaisi et vähän ylemmäs tai hieman pehmeämmin yms.
Teoriassa vinkkaamisesta juontuva lopputulos olisi itselle nautinnollisempi, kyllä, mutta onko se asiakkaalle miten nautinnollista, jos vinkataan "hieman hellemmin, kiitos" - - "ota pikkusen alempaa, just siitä klitoriksen alapuolelta" - - "mm, vieelä vähän vasemmalle" - - "öh, no nyt se meni liikaa, puoli milliä takas oikeelle, siinä!" - - "muuten tosi jees, mutta nyt lisää painetta ja nopeutta". Kuinka kauan tällaista kehtaisi kuunnella?
Kun tosiaan on näitä nuolijoita, joilla homma on aivan hakusessa ja heille saattaa yhdestä asiasta vinkatakin (koska esim. kivun takia on pakko), mutta sitten miljoona muuta asiaa onkin ihan vinksallaan, niin pahimmillaan se on pelkkää "moittimista" - ainakin näin minä kuvittelen sen asiakkaan korviin kuuluvan.
En halua viedä asiakkaalta sitä elämystä ja kokemusta hyvästä seksipalvelusta ja panofiilistä ylipäätään ja neuvomalla lytätä tämän kokemusta omasta miehisyydestään ja rakastajataidoista (vaikka missään nimessä en tarkoittaisikaan lytätä ja moittia, vaan vilpittömästi antaa vinkkejä minun tyydyttämiseen). Minun nautinto kun ei ole se pääasia, ymmärtääkseni. Toki, jos erikseen pyydetään opettamaan, kuinka saada juuri minut tulemaan, niin se on sitten eri asia.
Toisin sanoen itse olen ehkä vähän turhan ujo antamaan palautetta, koska en halua vahingossakaan nolata tai lytätä toista.
Näin minä siis ajattelen, että se tällaisia tuntemuksia toisessa aiheuttaisi, mutta sanokaa te miehet, miten te itse kokisitte sen, jos pyytämättä alkaa tulemaan ohjeita kunnon tykityksellä?