Kyllä olo pää naisen reisien välissä on yleensä mukavaa. Vastavuoroisuus toimii hyvin.
Täytyy kuitenkin varoa, ettei Onatop (eräässä elokuvassa) irroita päätä.
Täytyy kuitenkin varoa, ettei Onatop (eräässä elokuvassa) irroita päätä.
Uutiset:
Naisen nautinto on monelle se juttu joka menee joskus ohi oman nautinnon.
Voiko perusajatus tuossa olla se, jos nainen tykkää niin häneltä saa silloin hyvää palvelua vastavuoroisesti.
Joskus mietin miksi miehillä on kovin vaikea vain olla hemmoteltavana ja ottaa vastaan.
Silloin kun molemmilla on mukavaa niin molemmilla on mukavaa.
Mutta... voiko olla mukavaa/hyvää/kivaa/nautittavaa ilman pyrkimistä naisen orgasmiin.
^Tuosta tulikin mieleen, että välillä kohtaa sellaisia asiakkaita, joita ei tunnu kiinnostavan ollenkaan, vaikka heille antaisikin neuvoja.
Ei asiakasta kuulu kiinnostaa sinun tyydytys . Se tässä onkin hyvää kun ei tarvi tyydyttää toista.
Kyllä muuten kiinnostaa. Eihän Sinin kommentissa ollut tyydytyksen saamisesta kyse vaan suoranaisesta satuttamisesta. Ei sitä pillua kuulu ronklata miten huvittaa vaikka maksullisissa ollaan.
Ja onhan se nyt vähän hassu lähtökohta, että maksaisi seksistä ajatuksella, että ensin nuolee luin Lassie ja jos palveluntarjoaja ei laukea, niin homma on pieni pettymys.
Mutta... voiko olla mukavaa/hyvää/kivaa/nautittavaa ilman pyrkimistä naisen orgasmiin.
Onko joku laki siitä, että ainoa oikea tapa saada naiselle hyvä olo on seksuaalinen nautinto.
Muutenkin se nappula on äärimmäisen herkkä ja vaatii hellää kosketusta ja toinen juttu että älkää herrat missään nimessä hinkatko sitä koskaan kuivana eli liukkaria tai sylkeä kehiin niin saadaan hyvä ja mukava tunnelma naiselle aikaan
Kyllä mä tykkään pillua nuolla. Mutta kieli ei tykkää, viimeksi kieli tuntui seuraavana päivänä kuin tönkkö suolatulta muikulta kun piti lipittää taas kuin kolibri.
Kyllä mä tykkään pillua nuolla. Mutta kieli ei tykkää, viimeksi kieli tuntui seuraavana päivänä kuin tönkkö suolatulta muikulta kun piti lipittää taas kuin kolibri.
Piti? Käskikö joku nuolemaan? Sulla oli kinky pakottamissessio missä sihteeri istui koko painollaan kasvojesi päälle käskien nuolla orkun.
Piti? Käskikö joku nuolemaan? Sulla oli kinky pakottamissessio missä sihteeri istui koko painollaan kasvojesi päälle käskien nuolla orkun.