Pillun nuolemisen kruunaa perseenkin nuolenta. Livenä.
Uutiset:
Aika monien lähtökohta on se, että asiakas on palveltavana, ja sen mukaan mennään. Jos asiakas ei selkeästi pyydä, niin en ehdota.
Ratkaisuhan tähän on avoimuus, eli varmistaa palveluntarjoajalta etukäteen, onko oma toive mahdollinen. Maksuseksi on hyvä keino opetella myös sopimaan asioista ja kommunikoimaan Samoja taitoja kannattaa käyttää myös siviilissä - kommunikointi tuo lisäsyvyyttä seksielämään.
Ja kannattaa miettiä nimenomaan omana toiveena. Moni saattaa jopa ärsyyntyä ”no tehdään mitä sä haluat” ehdotuksista ja kommenteista koska
a) me ollaan asiakasta varten
b) joillekin oman, todellisen seksuaalisen nautinnon saavuttaminen voi olla mahdotonta asiakkaan kanssa (jo ihan vaikka siksi, että on lesbo eikä liiemmin kiihotu miehistä)
c) edelliseen vähän liittyen, omien mieltymysten paljastaminen tuntuisi liian intiimiltä, ja sen pyytäminen tuntuu painostukselta rikkoa omia rajoja
d) näiden kombo tai jotain muuta
Sen sijaan, nimenomaan voi pohtia (jos on vaikea kuvailla tarkemmin omaa toivettaan), miksi toisen nautinto on mulle tärkeää? Mitä minä siitä saan? Miksi toivon sitä? Ja pyrkiä sitten sanallistamaan tätä vähän monipuolisemmin, kuin ”se tuntuu kivalta”. Mitä tarpeita se mussa tyydyttää? Mitä tunteita siihen liittyy? Mitä ajatuksia ja tunteita siihen liittyy, jos tämä ei toteutuisikaan (esim. pelkoa jostain? Mitä tarpeita sen takana on)?
Saattaa vaikka huomata, että itse kykenee rentoutumaan vasta, kun saa vastavuoroisuuden kokemuksen. Tämä voi pyyntönä näyttäytyä esim. näin: ”Haluaisin rentoutua tapaamisella, ja parhaiten se onnistuu, kun saan olla sekä ottavana ja antavana osapuolena suuseksissä. Saako sinua siis nuolla?”
Tai, huomaa kaipaavansa tapaamiselta aitoutta ja yhteyttä. Toiseen ei voi koskaan vaikuttaa, joten vastuun omista tarpeistaan kantaa aina lopulta itse. Pyynnön voi aina esittää, mutta varsinkin näin abstraktin asian kanssa kannattaa mahdollisimman konkreettisella pyynnöllä varmistaa, että olette samalla sivulla. Mikä siis juuri sinulle voisi herättää kokemuksen aitoudesta ja yhteydestä? Ennen kaikkea kannattaa miettiä, miten voin itse tarjota itselleni kokemuksen tästä, ja mikä tapaamisella tukisi sitä, että pystyisin näin toimimaan. Aitoutta ja yhteyttä saattaisi tukea vaikka kiireettömyys ja läsnäolon kokemus. Jälleen, nämäkin voivat tarkoittaa eri asioita eri ihmisille eri aikoina. Pyyntö voisi olla: ”Toivon tapaamiselta rauhallista tunnelmaa, joten sopiiko sulle hidas aloitus niin, että riisutaan toistemme vaatteet?” Käsikirjoituksia en suosittele, mutta yksinkertainen, selkeä pyyntö voi olla todella tärkeä, eikä ole palveluntarjoajallekaan liian vaativan oloinen. Pyyntö voisi jatkua: ”Lisäksi koskettelu ja suutelu on itselle tosi tärkeitä asioita, niiden kanssa toivon rauhallisuutta. Kuulostaako nämä ihan toteutettavalta?”
Nämä on vain esimerkkejä, jokainen kirjoittaa omalla kielellään. Kannattaa silti panostaa vähän siihen, että sanoma on selkeä ja ytimekäs.
Ikävämmistä seksikokemuksista taas saa aina tietoa itselleen, mikä ei toimi, tai mikä sillä kertaa meni pieleen. Ja jälleen, peiliin katsoen ja omaa vastuuta kantaen. Toki, joku voi olla oikeasti tosi törppö, mutta silti tilanteesta voi saada jotain enemmän, jos kykenee vaikka miettimään, olisiko siihen voinut vaikuttaa/valmistautua etukäteen? Ei missään nimessä aina tai automaattisesti, eikä se tarkoita että ”syy” olisi ollut itsessä tms.
Summa summarum: Kysy itse - ytimekäs, selkeä ja mahdollisimman konkreettinen pyyntö.
On miljoona tapaa tehdä tätä työtä, joten olisi vähän hassua olettaa, että me kyettäisiin olemaan kaikkea kaikille joka hetki. Vastuutaan tässä reilusti asiakkaita ensinnäkin ottamaan selvää etukäteen sen mitä voi, ja yhteyttä ottaessa esittämään pyynnöt, jotka itselle on jo selviä ja tuttuja.
Palveluntarjoajan suurin tyydyttäminen alkaa nimittäin selkeästä viestinnästä, eikä tämä edes ole vitsi. On paljon helpompi kiihottua aidosti (jos niin on tapahtuakseen), jos ei tarvitse kiristellä sen kanssa, että aikaa/toiveita/yms on ensin säädetty ja väännetty sorkkaraudalla.
Pillun nuoleminen on parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä.
...
Aika hauskaa, että tämä ketju juuri tänään tänne ilmestyi, kun juuri muutama tunti sitten laitoin gfe-domina -tyylisessä tapaamisessa asiakkaan nuolemaan mulle orgasmin. Nuoltuja orgasmeja on viime aikoina mulle työpuolellakin alkanut siunaantua tihenevään tahtiin. On selvästi jokin henkinen blokki naksahtanut päässä pois, että pystyy rentoutumaan asiakkaan kanssa siinä tilanteessa tarpeeksi ja laukeamaan. Viisi vuotta huoraamista siinä menikin, että tähän pisteeseen päästiin.molemmat häppärit ja klitoris sekä G-piste sormin samalla klitoris. Onko tapana Squirtata? kasvoille kiitos
Palautu mieleen viime tapaamisella kuinka kivaa kaikki voikaan olla.😍
Joidenkin kanssa tulee tunne että partnerikin tykkää. Niihin näkymiin, fiilinkeihin, makuihin ja tuoksuihin jää 'koukkuun' 😊.