Kun viimeksi tapasin omaa vakkariani, nuolin häntä pitkään ja hartaasti (nuolemissuojalla) kuin Lassie. Ainakin minulla oli kivaa, toivottavasti myös hänellä. Taidan ottaa tavaksi, vaikka olenkin vain asiakas.
Uutiset:
Mä vain mietin miten harvoin kuulee maksullisissa naisen haluavan tai edes kysyvän edes tuota.
Muistan kerran lukeneeni parisuhde-artikkelin, jossa sanottiin, että kaunein asia mitä nainen voi miehelle sanoa on "Nuole mua!" 🙄
Muistan kerran lukeneeni parisuhde-artikkelin, jossa sanottiin, että kaunein asia mitä nainen voi miehelle sanoa on "Nuole mua!" 🙄
Ai että, nuo sanat kuin kuulee se on musikkia korvilleni...Muistan kerran lukeneeni parisuhde-artikkelin, jossa sanottiin, että kaunein asia mitä nainen voi miehelle sanoa on "Nuole mua!" 🙄
Tämän haluaisi kuulla kyllä eli ihan totta joka sana
Kuullostaa siltä, että pitää ottaa käyttöön 😉 Rakastan sua = Nuole mua 😍
Kuullostaa siltä, että pitää ottaa käyttöön 😉 Rakastan sua = Nuole mua 😍Ja kun siirrytään seuraavaan vaiheeseen, nainen kuiskaa korvaan ”älä tule pian” ai että
Meneekö fiilis jos suuteluiden ja tissien pusuttelemisen kautta yrität hivauttautua jalkojen väliin, mutta hupakko sanookin, että pimpsaa ei saa nuolla.