Kaverin puolesta tässä kyselen, ottavatko naiset vastaan järkyttävän lihavaa asiakasta? Onko kokemuksia munan etsimisestä rasvakerrosten välistä tai vaikeudesta pillun yltämisestä edes terskalle?
Uutiset:
Minulla on tästä omakohtaista kokemusta.
Tyttöjä on olemassa neljänlaisia:
1. Niitä joita ei kilot haittaa.
2. Niitä jotka osaavat näytellä.
3. Niitä joita kilot haittaavat ja kertovat siitä etukäteen. Veeras oli ainakin aiemmin esimerkki tällaisesta.
4. Ja sitten on nämä jotka eivät etukäteen kerro että kilot haittaavat, vaan jättävät turskan pihalle ihmettelemään.
Kategoriaan 1 ja 2 kuuluvia olen tavannut. Neloskategoriastakin on muutama kokemus; yhteydenpito kun loppuu pihamaalla, tietää melkein että neloskoriin meni.
Minulla on tästä omakohtaista kokemusta.
Tyttöjä on olemassa neljänlaisia:
1. Niitä joita ei kilot haittaa.
2. Niitä jotka osaavat näytellä.
3. Niitä joita kilot haittaavat ja kertovat siitä etukäteen. Veeras oli ainakin aiemmin esimerkki tällaisesta.
4. Ja sitten on nämä jotka eivät etukäteen kerro että kilot haittaavat, vaan jättävät turskan pihalle ihmettelemään.
Kategoriaan 1 ja 2 kuuluvia olen tavannut. Neloskategoriastakin on muutama kokemus; yhteydenpito kun loppuu pihamaalla, tietää melkein että neloskoriin meni.
Ei oo välii, kyllä se on se käytös mikä ratkaisee. Ihmettelen että mulla ei käy juuri kamalan ylipainoisia asiakkaita, tajusin just?