Mulla ei toimi, käytössä iPad, uudet ohjelmistot. Herjaa etten ole antanut spostia, vaikka olen.
En myöskään ymmärrä uuden salasanan pyyntöä?
En myöskään ymmärrä uuden salasanan pyyntöä?
Uutiset:
No olen kai nyt saanut toimimaan, mutta se mikä haki mut muuttamaan asetuksia on se, että en halua tämän foorumin yksityisviestien ilmoituksia sähköpostiini.
Miten poistan ne?
Ja itse asiassa voisin hyvinkin haluta sähköposteja täältä.
SIIS
- ei ilmoituksia mun spostiin että täällä on viesti
- jos mahdollista, sposteija suoraan mulle
Onko käyttäjän "viimeksi paikalla" poistunut kokonaan?
Jos joku jostakin syystä haluaa pitää vierailunsa omana tietonaan, fine, mutta hyödyllinen ominaisuus muille, varsinkin privaattiviestein kommunikoiville.
_
dijon on sinappi
No ei se mitään sherlokointia eikä edes stalkkausta ole. ...
Juuri näin minäkin ajattelen. Miksi uudistuksia muuten edes tehtäisiin, kuin käyttäjäpalautteen perusteella.No ei se mitään sherlokointia eikä edes stalkkausta ole. ...Tätä hivenen mietittyäni päädyin siihen että mä oon vähän erimieltä. Voi se stalkkausta olla, tai ainakin mahdollistaa sen jossain määrin. Uskoisin ettei tuo informaatio vahingossa ole pois lähtenyt tuolta profiilisivulta. Jos lähtisin arvailemaan niin tässäkin asiassa on luultavasti kuunneltu käyttäjien palautetta ja sen mukaan toimittu. Eli otettu pois ja hyvä näin.
Pikaviestimet ovat hieman eri juttu, kuin tämä forkka. Kun viestittelen jonkun yksityisnumerostani whatsappilla tai vastaavilla, on kyse luotetusta henkilöstä ja siinäkin voin halutessani kätkeä paikallaoloni. Vaikka minua kiinnostaakin Hottispuuman forkkapaikallaolo, se ei minulle oikeastaan kuulu.
No laitapa sitten vaikka minut kontakteihisiPikaviestimet ovat hieman eri juttu, kuin tämä forkka. Kun viestittelen jonkun yksityisnumerostani whatsappilla tai vastaavilla, on kyse luotetusta henkilöstä ja siinäkin voin halutessani kätkeä paikallaoloni. Vaikka minua kiinnostaakin Hottispuuman forkkapaikallaolo, se ei minulle oikeastaan kuulu.
No ittellähän on WA myös prepaid-numerolle ja voin kontakteihin lisätä kenet tahansa. Voin lisätä vaikka presidentin kanslian ja stalkkaa sitä xD.
Mistä sä keksit luotetun henkilön?
_
dijon on sinappi
Kukaan ei myöskään valittanut tuosta ominaisuudesta niin tuskin se ainakaan palautteiden vuoksi poistettu.
No laitapa sitten vaikka minut kontakteihisiPikaviestimet ovat hieman eri juttu, kuin tämä forkka. Kun viestittelen jonkun yksityisnumerostani whatsappilla tai vastaavilla, on kyse luotetusta henkilöstä ja siinäkin voin halutessani kätkeä paikallaoloni. Vaikka minua kiinnostaakin Hottispuuman forkkapaikallaolo, se ei minulle oikeastaan kuulu.
No ittellähän on WA myös prepaid-numerolle ja voin kontakteihin lisätä kenet tahansa. Voin lisätä vaikka presidentin kanslian ja stalkkaa sitä xD.
Mistä sä keksit luotetun henkilön?
_
dijon on sinappi
Missä sun ilmo on?
No laitapa sitten vaikka minut kontakteihisi