Koska KARJU Liftistä on tullut mariseva feministi ja mielensäpahoittaja SJW? Onko nämä koronan sairastamisen sivuvaikutuksia. Jos on, viimestään maskinaamalle apinat viimeistään tässä vaiheessa.
Ja sitä paitsi maalaisilla ei ole järkeä, jos et ole sitä tiennyt.
Anna thorathin tarjota viihdettä kansalle.
Lifti on aina ollut hyvä tyyppi. Olet Hese pitkään yrittänyt olla hauska kuten Lifti, ja aluksi olitkin. Mutta nyt sinua ymmärrettävästi harmittaa, ettet ole siinä enää onnistunut.
Olet saanut sanamuodot menemään oikein, eli "käsialasi" on Liftimäistä. Sinulta kuitenkin puuttuu asenteestasi sellainen nöyryys ja perimmäinen reiluus, jolla aito Lifti lunastaa itselleen oikeuden välillä piikitellä vähän rajumminkin ilman, että siitä yleensä loukkaannutaan. Lifti pitää kiinni arvoistaan, mutta hän leikkii mielipiteillä ja asenteilla, ja leikissään hän on myös valmis perääntymään heti, jos huomaa sen oikeasti satuttaneen jotakuta.
Sinä lähinnä valikoit täältä jotain yksittäisiä tyttöjä maalitauluiksesi, ja heitä sitten pommitat vihaisesti. Siinä ei ole mitään hauskaa. En tarkalleen tiedä, mikä sinua nyppii ja millä sinun vihalistallesi pääsee, mutta minua sinä ainakin näyt pommittaneen siitä lähtien, kun puolustin toista tyttöä hyökkäykseltäsi. Kun sitten yritit kääntää "yleisösi" nauramaan meille molemmille, niin annoin sinulle negatiivisen palautteen, jossa kutsuin naisvihamielistä vitsailuasi väsyneeksi ja tylsäksi. Silloin se oli minulle vain palaute muiden joukossa, kun en vielä tajunnut, ettet tule pääsemään negatiivisesta palautteesta henkisesti yli. Siitä lähtien olen ilmeisesti ollut vihalistasi ykkösenä, kun minun haukkumistani et enää edes pyri naamioimaan huumoriin, vaan latelet suoraan kaikki rumat sanat, mitä tiedät.
Thorath sen sijaan näyttää jotenkin kiihottavan sinua, kun nyt jostain syystä kutsut häntä viihteen tarjoajaksi, ja siellä laukalle lähteneessä rapsaketjussakin rupesit heti rinkirunkkaamaan thorathin kanssa siitä, miten hirveä minä olen. Oletteko te niin kuin oikean elämän kavereita tai jotain?