^ Mulla on aina ollut sellainen " alaks xää olee munkaa " keskustelu ja jos siinä sovitaan että " aletaa olee toistensa kanssa " niin sit se muuttui parisuhteeksi. Minä olen niin UrpoTurpo että jos asiasta ei keskustella nii en todellakaan ole kärryillä että mikä muuttuu milloinkin miksikin ja kuka on imurointi vuorossa.
Toi on just noin. Naisten pitäisi kerätä itseluottamusta sen verran sanoa, että nyt et pane sitten enää muita. Ok.
Naisten yksi suurimpia ongelmia lienet se, että he luulevat miehen pystyvän ymmärtämään itse jotain. Aina he sitä odottavat, ja aina he siihen pettyvät.
Ex-vaimon kanssa oli riitaa aina siivoamisesta. Piti aina Lauantaina ju**lauta alkaa siivoamaan. Ok, ihan hyvä juttu, voin auttaa, mutta mitä minä siivoan? "kunhan nyt siivoat".
Sehän on sama asia kun lähtisi juoksukisoihin. Kysyt ilmoittajalta miten pitkä matka? "älä kysele, nyt vaan juokset". Ehkä jollain epämääräisellä tavalla jossain vaiheessa joku ilmoittaa kun pitää lopettaa juokseminen..
Loppui siivoamisesta (muita tulee kyllä aina tilalle) riiteleminen kun sanoin, että en siivoa enää ikinä yhtään mitään jos et laita lapulle, mitä minun pitää siivota kulloisenakin siivouskertana. Pitkän väännön jälkeen sain lapun tehtyä: "wc:n pesu, pesuhuoneen pesu, pölyjen pyyhintä ja imurointi".
Ai ju**lauta kun oli mukavaa siivota. Päkki kaljaa kylmään ja tiesit, että kun nämä on tehty, niin Lauantain hommat oli tehty. Välillä pystyi ottamaan aina välipalkintoja (siivoamisessa kun ei tarvitse olla ajokunnossa).
Mies tarvitsee aina maalin, se on se pointti. Naiset tykkää siitä matkasta..