Foorumilla on aktiivisena kaksi suuseksi paljaalla -ketjua. Niistä kummassakin vääntö on raskaampaa kuin Politiikka-ketjussa.
Uutiset:
Olin helpottunut kun luin otsikon, että Euroopan etsityimpiin rikollisiin kuulunut Salminen saatin kiinni. Arvelin, että tämä on varmasti joku massaraiskaajamurhaaja. Tämä onkin kiertänyt kiertänyt veroja tuodessaan autoja Suomeen. Onhan se verojen maksu tärkeää, mutta etsityimpiä rikollsia? Joudunkohan samalle listalle kun tilasin sikareita EUn ulkopuolelta enkä maksanut tulleja enkä veroja 🤔
Kuinka monta ensisijaisen tärkeää viestiä mun pitää foorumille tuottaa ennenkö pääsen junioristatukselta uskottavaksi yhteisön jäseneksi? Sata? Tuleeko sitten toinenkin vihreä pallura? Miksi joillakin jäsenillä on punainen pallura?
Kuinka monta ensisijaisen tärkeää viestiä mun pitää foorumille tuottaa ennenkö pääsen junioristatukselta uskottavaksi yhteisön jäseneksi? Sata? Tuleeko sitten toinenkin vihreä pallura? Miksi joillakin jäsenillä on punainen pallura?
Voi jummi! Tuleeko siis pallurat repupyssystä eikä postattujen viestien määrästä?
Voi jummi! Tuleeko siis pallurat repupyssystä eikä postattujen viestien määrästä?
Olet nyt asian ytimessä kuomaseni...siitä hyvästä♥️
Oikeesti mietin et milloin talvigummit pitäsi vaihtaa autoon?
Kun nukahtaa klo 20, ei voi muuta odottaakaan, uni loppuu kesken ennen aamua.