Vaihdoin kielet yhteen keppiin ja mietin virittäisikö sen Eb vai E vireeseen🤔. Elämä on täynnä näitä vaikeita valintoja...
Minä autan...se on Drop E ja ei kun sahaamaan...
Uutiset:
Vaihdoin kielet yhteen keppiin ja mietin virittäisikö sen Eb vai E vireeseen🤔. Elämä on täynnä näitä vaikeita valintoja...
Minä autan...se on Drop E ja ei kun sahaamaan...
Ennen tämän harrastuksen aloitusta pidin pelkkänä urbaanina legendana sitä, että kaltaiseni vanha gubbe saisi upeilta opiskelijatytöiltä rahalla pillua. Kuinka väärässä olinkaan. Onneksi.
^ Minua taas viehättää lajin helppous. Tällä hetkellä elämäni on täynnä kaikkea kivaa, enkä halua juuri mistään luopua satunnaisen vonkaamisen tai pysyvämmän deittiseksin takia. Vakkarin kanssa ei tarvitse säätää, tapaamiset järjestyy helposti. Ajankäytöllisesti teholukemat ihan eri luokkaa kuin deittiseksissä.
Madagaskar alkaa pakkosteriloida pedofiilit
Intian valtameressä sijaitseva saarivaltio Madagaskar on hyväksynyt lain, joka sallii pedofiliasta tuomittujen ihmisten kemiallisen ja kirurgisen pakkosteriloinnin.
Ihmisoikeusjärjestö Amnesty International on tuominnut lain ja kehottaa saarivaltiota perumaan sen.
Maan oikeusministeri Landy Mbolatiana Randriamanantenasoa puolusti lakia uutistoimisto AFP:lle.
Oikeusministerin mukaan maassa kirjattiin viime vuonna 600 alaikäisiin kohdistuvaa raiskausta. Tähän saakka pedofiliasta on voinut saada viiden vuoden vankeustuomion.
Ihmisoikeusjärjestö Amnesty Internationalin mukaan Madagaskarin uusi laki on julma, epäinhimillinen ja alentava, eikä se ratkaise maan pedofiliaongelmaa.
Ennen tämän harrastuksen aloitusta pidin pelkkänä urbaanina legendana sitä, että kaltaiseni vanha gubbe saisi upeilta opiskelijatytöiltä rahalla pillua. Kuinka väärässä olinkaan. Onneksi.
Mitäs ajatuksia tämä uutinen herättää https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-209227LainausMadagaskar alkaa pakkosteriloida pedofiilit
Intian valtameressä sijaitseva saarivaltio Madagaskar on hyväksynyt lain, joka sallii pedofiliasta tuomittujen ihmisten kemiallisen ja kirurgisen pakkosteriloinnin.
Ihmisoikeusjärjestö Amnesty International on tuominnut lain ja kehottaa saarivaltiota perumaan sen.
Maan oikeusministeri Landy Mbolatiana Randriamanantenasoa puolusti lakia uutistoimisto AFP:lle.
Oikeusministerin mukaan maassa kirjattiin viime vuonna 600 alaikäisiin kohdistuvaa raiskausta. Tähän saakka pedofiliasta on voinut saada viiden vuoden vankeustuomion.
Ihmisoikeusjärjestö Amnesty Internationalin mukaan Madagaskarin uusi laki on julma, epäinhimillinen ja alentava, eikä se ratkaise maan pedofiliaongelmaa.
En tiedä väheneekö raiskaukset sterilointien myötä, oletan että ei, mutta jos pedofiiliongelmasta halutaan eroon niin pitäisikö myös kuohia? Mitä ajattelee Amnesty vai ajavatko aina pahantekijän oikeuksia perusteluna "ihmisoikeudet"?
Lähtiskö Enkuli mun kanssa meren jäälle luistelemaan.. voitais jutella samalla vaikka elämästä ja muista ei-poliittisista aiheista. 🤔
Maanantaina lähdin kaljalle enkä ole vieläkään palannut kotiin. Tuleekohan sanomista....Voi olla myös hiljaista
Toivottavasti! Erään reissun jälkeen minulle ei puhuttu viikkoon. Nautin joka hetkestäMaanantaina lähdin kaljalle enkä ole vieläkään palannut kotiin. Tuleekohan sanomista....Voi olla myös hiljaista
Maanantaina lähdin kaljalle enkä ole vieläkään palannut kotiin. Tuleekohan sanomista....