Stevareita ei ole kaupoissa viime aikoina näkynyt. Taitaa olla kuoleva ammatti.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010227611.html
Onnea kauppiaille.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010227611.html
Onnea kauppiaille.
Uutiset:
Mietin mitä tarkoittaa liukuhihnatyöskentely seksityössä? Miksi sen pitäisi olla negatiivinen asia? Kaikki asiakkaat tietävät että pt:n luona käy muitakin. Niin kauan kun kiire ei tunnu tapaamisessa ja hommat hoituvat suunnitellusti, voidaanko puhua liukuhihnasta?Ehkä se liukuhihna-käsite on ainakin mulle sitä, että ne aiemmat asiakaskäynnit jollain tavalla näkyy/ilmenee sillä omalla tapaamisella. En vaadi, että olisin päivän ainoa, mutta maksan siitä, että se tuntuu siltä...
Vai onko ei liukuhihnahommaa se että saa vapaasti jäädä roikkumaan pt:n kämpille?
Mietin mitä tarkoittaa liukuhihnatyöskentely seksityössä? Miksi sen pitäisi olla negatiivinen asia? Kaikki asiakkaat tietävät että pt:n luona käy muitakin. Niin kauan kun kiire ei tunnu tapaamisessa ja hommat hoituvat suunnitellusti, voidaanko puhua liukuhihnasta?Ehkä se liukuhihna-käsite on ainakin mulle sitä, että ne aiemmat asiakaskäynnit jollain tavalla näkyy/ilmenee sillä omalla tapaamisella. En vaadi, että olisin päivän ainoa, mutta maksan siitä, että se tuntuu siltä...
Vai onko ei liukuhihnahommaa se että saa vapaasti jäädä roikkumaan pt:n kämpille?
Kommenttisi perusteella sulla hommat sujuu siis mallikkaasti
Joku sanoi, että maaliskuulla on kevään kasvot, mutta talven hampaat.
Tämä vaikuttaisi pitävän paikkansa.
Että mä haluisin pupun. Voisin tuijotella tuntitolkulla videoita, joissa onnelliset puput loikkii. Tai kun ne syö ja pieni nenä heiluu. En kestä. Niin söpöjä. Haluan pupun.
Sain viestin, jossa kerrottiin että noin tuhti tyttö ja noin pienet tissit.
No tätä mä olen itsekin ihmetellyt, miksi mulla ei ole isommat tissit! Rasvaahan ne tissit on, joten en osaa sanoa mitkä tulpat mun rintaeväissä on, että rasva ei pääse sinne. Sen sijaan reisissä, perseessä ja vatsassa tulppaa ei ole 😆
Niin nyt sitten mietin sitä, että miksi tuhdilla tytöllä on pienet tissit.