^ Meillä on oikein hyvät välit tissien kanssa
Uutiset:
^ Se on hyvä! 😊 Munkin pitäis nyt ihan oikeasti tulla käymään Espååssa tarkistamssa ne(kin), pahoittelut saamattomuudestani.
Maistuuko hepatiitti-E? Syö metukkaa.
Hepatiittitartunnat ryöpsähtivät – THL löysi yhteyden suomalaisvalmistajan meetvurstiin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010318894.html
Olen odotellut viidenkympin villitystä. Sitä missä auto vaihtuu sellaiseen, mistä ei meinaa päästä ylös ja naiset vaihtuu omien lasten ikäisiksi törötisuiksi. Edelleen kurvailen fiksuhkolla käyttöautolla neljää kymppiä lähestyvän, ei niin törötisuisen, vakkarin luo hyvillä mielin. Missä se viipyy?Kannatan hävytöntä varaslähtöä, silloin ehtii saada kriisistä kaiken irti
Olen odotellut viidenkympin villitystä. Sitä missä auto vaihtuu sellaiseen, mistä ei meinaa päästä ylös ja naiset vaihtuu omien lasten ikäisiksi törötisuiksi. Edelleen kurvailen fiksuhkolla käyttöautolla neljää kymppiä lähestyvän, ei niin törötisuisen, vakkarin luo hyvillä mielin. Missä se viipyy?
Olen odotellut viidenkympin villitystä. Sitä missä auto vaihtuu sellaiseen, mistä ei meinaa päästä ylös ja naiset vaihtuu omien lasten ikäisiksi törötisuiksi. Edelleen kurvailen fiksuhkolla käyttöautolla neljää kymppiä lähestyvän, ei niin törötisuisen, vakkarin luo hyvillä mielin. Missä se viipyy?
Älä huoli, kyllä se sieltä tulee. 😁 Ja saattaa auto vaihtua prätkään.
Onkohan eräs täällä kirjoitteleva joku tekoälyntuotos... Syötetty ennen aktivointia päivän tv-ohjelmat, ja Tiedonantaja, Kansan Uutiset, ja Demokraatti.Juu, ja hyvin alkeellinen proto...
Ikiaikaista kellonajan siirtelyähän sitä tuli mietittyä (taas kerran...)